تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 21:11
کد خبر : 156044

کشاورزان اروپایی: دولت‌ها ما را نابود می‌کنند!

کشاورزان اروپایی: دولت‌ها ما را نابود می‌کنند!

کشاورزان در آلمان و فرانسه در اعتراض به کاهش بودجه دولت برای بخش کشاورزی دست به اعتراض زدند. آنها معتقدند که سیاست دولت‌ها در حال نابودی آنها است. کشاورزان در برخی کشورهای اروپایی در اعتراض به کاهش بودجه دولت برای بخش کشاورزی دست به اعتراض زدند. این اعتراضات بخشی از اعتراضات گسترده‌تری است که در

کشاورزان در آلمان و فرانسه در اعتراض به کاهش بودجه دولت برای بخش کشاورزی دست به اعتراض زدند. آنها معتقدند که سیاست دولت‌ها در حال نابودی آنها است. کشاورزان در برخی کشورهای اروپایی در اعتراض به کاهش بودجه دولت برای بخش کشاورزی دست به اعتراض زدند. این اعتراضات بخشی از اعتراضات گسترده‌تری است که در سراسر قاره سبز در حال وقوع است، زیرا دولت‌ها به دنبال کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از کشاورزی هستند.

کشاورزان از سراسر آلمان تراکتورهای خود را در اعتراض به حذف یارانه سوخت به مرکز برلین بردند. انتظار می‌رود حدود سه هزار کشاورز با صدها تراکتور در گردهمایی در اطراف دروازه نمادین براندنبورگ حرکت کنند.

چرا کشاورزان آلمانی اعتراض می‌کنند؟

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ، اعتراضات کشاورزان آلمانی علیه طرح دولت برای حذف امتیازات مالیاتی و یارانه‌هایی است که کشاورزان در حال حاضر از آن بهره‌مند می‌شوند. دولت می‌گوید: «این اقدامات باید به محافظت از اقلیم کمک کند.»

بر اساس این طرح، کشاورزان دیگر از معافیت مالیاتی برای گازوئیلی که در حین کشاورزی استفاده می کنند، برخوردار نمی‌شوند و همچنین معافیتی نیز از مالیات خودرو برای وسایل نقلیه کشاورزی دریافت نمی‌کنند.

کشاورزان به این تغییرات انتقاد دارند و می‌گویند این امر هزینه‌های آنها را بالا می‌برد. ضمن اینکه توانایی آنها را برای رقابت با کشاورزان در دیگر کشورها کاهش می‌دهد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....