تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 21:56
کد خبر : 148106

کاهش ۲۰ میلیون تومانی قیمت «هایماS8» + جدول

کاهش ۲۰ میلیون تومانی قیمت «هایماS8» + جدول

ارزیابی بازار پرطرفدارهای ایران خودرو نشان می‌دهد امروز ۴ آذر ۱۴۰۲، با اعلام خبر تخصیص واگذاری مرحله پنجم فهرست خودروهای وارداتی موجب شد تا مونتاژی‌ها شکل کاهشی به خود گیرند. اقتصاددان: پیش‌بینی‌ها در خصوص کاهش قیمت مونتاژی‌ها با تعیین تکلیف تعیین خودروهای واراتی درست از آب در آمد و امروز هایما که در میان خودروهای

ارزیابی بازار پرطرفدارهای ایران خودرو نشان می‌دهد امروز ۴ آذر ۱۴۰۲، با اعلام خبر تخصیص واگذاری مرحله پنجم فهرست خودروهای وارداتی موجب شد تا مونتاژی‌ها شکل کاهشی به خود گیرند.

اقتصاددان: پیش‌بینی‌ها در خصوص کاهش قیمت مونتاژی‌ها با تعیین تکلیف تعیین خودروهای واراتی درست از آب در آمد و امروز هایما که در میان خودروهای مونتاژی ایران خودر قرار دارد شکل کاهشی به خود گرفتند. نکته جالب اینجاست که سایر محصولات ایران خودرو امروز شکل و شمایل افزایشی داشتند و با این شرایط می‌توان گفت خودروهای مونتاژی مسیر خود را در بازار جدا کرده اند.

اختلاف قیمت پرطرفدارهای داخلی در حالی رقم خورده که امروز دلار هم کمی افزایش داشت، افزایشی که برخی از فعالان بازار خودرو آن را به بالا رفتن قیمت در بازار نسبت می‌دهند.

براساس ارزیابی بازار امروز «هایماS8» در بازار کاهش ۲۰ میلیونی داشت و در مقابل خانواده دنا با افزایش قیمت راهی بازار شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتوماتV2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار ۴۸۵ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۹میلیونی داشت، اما «هایما S8 پلاس» امروز سمت و سوی متفاوتی به خود گرفت و با کاهش ۲۰ میلیون تومانی در بازار یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» در بازار با رشد یک میلیونی در بازار امروز ۷۵۶ میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان می دهد در میان خانواده خانواده دنا هم امروز روند افزایشی داشتند و با این شرایط «دنا پلاس ۶ دنده توربو» با افزایش ۸ میلیونی در بازار ۷۳۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشد ۴ میلیونی ۸۰۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر کانال داد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار بدون تغییر ۶۱۰ میلیون تومان قیمت خورد و رشدی ۲ میلیونی داشت.

کاهش 20 میلیون تومانی قیمت «هایماS8» + جدول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....