تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 - 20:18
کد خبر : 111555

چرا برای تلفن بدون استفاده هم باید هزینه بدهیم؟

چرا برای تلفن بدون استفاده هم باید هزینه بدهیم؟

مدیر کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات درباره دریافت هزینه از مشترکانی که به هر دلیل از خط تلفن ثابت استفاده نمی‌کنند، توضیحاتی داد.   محمدرضا بیدخام، مدیر کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: تلفن یک فرآیند خاصی دارد و مشترکانی که تلفنشان قطع است، دلایل گوناگونی مانند خرابی تلفن دارد

مدیر کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات درباره دریافت هزینه از مشترکانی که به هر دلیل از خط تلفن ثابت استفاده نمی‌کنند، توضیحاتی داد.

 

محمدرضا بیدخام، مدیر کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: تلفن یک فرآیند خاصی دارد و مشترکانی که تلفنشان قطع است، دلایل گوناگونی مانند خرابی تلفن دارد و اگر خود مشترک قطع مشترک انجام داده باشد، نوعی دیگری بوده و یا اگر مبلغ را پرداخت نکرده باشد هم موضوع دیگری است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا  ،   وی با بیان اینکه برای همه فرآیندهای گفته شده مشترکان محترم باید یک حداقل هزینه نگهداری پرداخت کنند و آن هم طبق مصوبات ابلاغی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات است، ادامه داد: یعنی همه این فرآیندهای گفته شده هزینه حداقلی را شامل می شود. شاید این هزینه‌ها مربوط به حداقلی مشترکین باشد.

بیدخام همچنین تأکید کرد: مشترکان باید حداقل هزینه نگه‌داری را طبق مصوبه ابلاغی سازمان تنظیم بازار، چه مکالمه داشته باشند و چه نداشته باشند، پرداخت کنند. مبلغی که برای هزینه نگهداری خط تلفن ثابت برای استان تهران در نظر گرفته شده ۲۰ هزار تومان است اما به دلیل اینکه مالیات هم به آن اضافه می شود، در نهایت همان رقم ۲۵ هزار تومان گفته شده می شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....