تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1400 - 19:20
کد خبر : 52565

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۵ تیر

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۵ تیر

 تعطیلی بازار طلا باعث کاهش قیمت می‌شود؟ رئیس اتحادیه طلا عقیده دارد بخاطر تعطیلی بازارها به دلیل شیوع کرونا و کاهش داد و ستدها، اگر نرخ ارز نوسان زیادی را ثبت نکند قیمت‌ها نوسان زیادی را نخواهد داشت. انس جهانی طلا در بازار امروز با افزایش همراه بود و به ۱۷۹۱ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار

 تعطیلی بازار طلا باعث کاهش قیمت می‌شود؟

رئیس اتحادیه طلا عقیده دارد بخاطر تعطیلی بازارها به دلیل شیوع کرونا و کاهش داد و ستدها، اگر نرخ ارز نوسان زیادی را ثبت نکند قیمت‌ها نوسان زیادی را نخواهد داشت.

انس جهانی طلا در بازار امروز با افزایش همراه بود و به ۱۷۹۱ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار به دلیل کاهش قیمت دلار با کاهش همراه بود و به قیمت یک میلیون و ۵۶ هزار تومان رسید.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،  بازار طلا داخلی به دلیلی شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است و داد و ستد به حداقل خودش رسیده اما قیمت‌ها در بازار امروز به دلیل کاهش نرخ ارز با روند نزولی همراه بود.

ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا  به کاهش قیمت‌ها در بازار امروز اشاره کرد و توضیح داد: با وجود افزایش انس جهانی طلا، در بازار امروز نرخ ارز در بازر داخلی نزولی بود و به همین دلیل قیمت طلا و سکه روند کاهشی را ثبت کردند.

محمدولی به تعطیلی بازارها به دلیل کرونا اشاره کرد و گفت: تعطیلی بازارها عرضه و تقاضا را کاهش داده است و روند قیمت‌ها تنها بر اساس نرخ ارز و انس جهانی مشخص می‌شوند. قیمت دلار امروز کانال ۲۵ هزار تومان را از دست داد و وارد کانال ۲۴ هزار تومان شد در نتیجه قیمت طلا و سکه در بازار امرور روند نزولی را طی کردند.

رئیس اتحادیه طلا درباره آینده بازار طلا اعتقاد دارد چون بازار داخلی تعطیل است و داد و ستد انجام نمی‌شود، نمی‌توان روند قیمت‌ها را به درستی بررسی و تحلیل کرد در نتیجه اگر روند نرخ ارز کنترلی باشد و نوسان زیادی را نداشته باشد قیمت‌ها ثابت باقی می‌ماند.

او ادامه داد: اگر روند کاهشی قیمت دلار ادامه داشته باشد با وجود نبود عرضه و تقاضا در بازار داخلی، قیمت طلا و سکه به دنبال آن کاهشی خواهد بود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....