تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1399 - 21:32
کد خبر : 38874

پیش‌بینی قیمت طلا در هفته پایانی اسفند

پیش‌بینی قیمت طلا در هفته پایانی اسفند

 طلا بخریم یا نخریم؟ هفته سوم اسفند روند با ثبات قیمت دلار باعث شد بازار طلا و سکه آرامش داشته باشد. رئیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید: در هفته پایانی اسفند و در روزهای آخر سال بازار طلا و سکه ثبات دارد و قیمت‌ها هیجانی گران یا ارزان نمی‌شود. هفته سوم اسفند ماه قیمت طلا به

 طلا بخریم یا نخریم؟

هفته سوم اسفند روند با ثبات قیمت دلار باعث شد بازار طلا و سکه آرامش داشته باشد. رئیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید: در هفته پایانی اسفند و در روزهای آخر سال بازار طلا و سکه ثبات دارد و قیمت‌ها هیجانی گران یا ارزان نمی‌شود.

هفته سوم اسفند ماه قیمت طلا به مرز یک میلیون تومان هم رسید. فروشندگان طلا معتقد بودند که روند کاهشی قیمت طلا ادامه‌دار است یا در بهترین حالت بازار به ثبات می‌رسد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ، در همین زمینه رئیس اتحادیه طلای تهران گفت: با مدیریت بانک مرکزی بازار طلا و سکه هفته پایانی اسفند روند باثباتی دارد و قیمت‌ها هیجانی گران یا ارزان نمی‌شود.

آیا روزهای پایان سال فرصت مناسبی برای خرید طلا است؟ ابراهیم محمدولی در پاسخ به این پرسش گفت: اگر کسی قصد خرید طلا دارد توصیه ما به مردم سرمایه‌گذاری در بخش مصنوعات طلا و زیورآلات است، چرا که با هدایت سرمایه‌ها به این سمت تولید هم رونق می‌گیرد.

 

اقتصاددان منتظر نظرات و پیشنهادات و راه حل های سازنده شما سروران در دیدگاه ها می باشد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....