تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 10:26
کد خبر : 166196

علیرضا ارگی

کتاب جدید دکتر محمد رسولی منتشر شد

کتاب جدید دکتر محمد رسولی منتشر شد

دکتر محمد رسولی ( شاهنامه شناس نواندیش و تاریخدان مشهور) در کتاب جدید و جالبی که نگارش نموده، چهارده هزار سال تاریخ ایران را بر اساس شاهنامه و دیگر متون معتبر کهن به نگارش در آورده است. این کتاب تاریخ کامل ایران از سپیده دم تاریخ ایران تا زمان حاضر است. کتاب تاریخ کامل ایران

دکتر محمد رسولی ( شاهنامه شناس نواندیش و تاریخدان مشهور) در کتاب جدید و جالبی که نگارش نموده، چهارده هزار سال تاریخ ایران را بر اساس شاهنامه و دیگر متون معتبر کهن به نگارش در آورده است.
این کتاب تاریخ کامل ایران از سپیده دم تاریخ ایران تا زمان حاضر است.
کتاب تاریخ کامل ایران نوشته ی دکتر محمد رسولی، نقلی و تحلیلی است.
از ویژگی های مهم این کتاب، مبنای آن می باشد که بر اساس نظریه ی مهم و معروف دکتر رسولی « مبنی بر اینکه شاهنامه تاریخ بوده و همه ی رویدادهای آن راست و صحیح است» نوشته شده . کتاب حاضر کمک به تثبیت نظریه ی تاریخی بودن شاهنامه می کند.

کتاب در همین روزهای اخیر از چاپ خارج شده است.
بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه فرهنگی بزرگمهر حکیم, قرار است این کتاب با حضور دانشمندان شاهنامه شناس( مانند استاد دکتر هوشنگ طالع و استاد دکتر رضا شعبانی) و شبکه های تلوزیونی ،از جمله شبکه خبر و اصحاب رسانه ( خبرگزاری های ایلنا، ایسنا ، تابناک، مهر، فارس و…) در خانه ی اندیشمندان علوم انسانی رو نمایی شود. استاد رسولی قصد دارد پس از دریافت نظریات استادان کتاب را کامل نماید.
شایان ذکر است ، استاد محمد رسولی، بزرگ ترین شاهنامه شناس جهان است که   بیشترین تاثیر را در دهه های اخیر بر دانش شاهنامه پژوهی داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....