تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1402 - 10:12
کد خبر : 134141

پیشروی قیمت سکه در روز ثبات دلار!

پیشروی قیمت سکه در روز ثبات دلار!

قیمت سکه امامی امروز در به طور میانگین در سطح ۲۸ میلیون و ۱۳۴ هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته افزایش ۶۰ هزار تومانی داشته است. اقتصاددان: قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز نیز بدون نوسان بوده است. قیمت دلار امروز، ‌شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز

قیمت سکه امامی امروز در به طور میانگین در سطح ۲۸ میلیون و ۱۳۴ هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته افزایش ۶۰ هزار تومانی داشته است.

اقتصاددان: قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز نیز بدون نوسان بوده است.

قیمت دلار امروز، ‌شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در سطح ۴۱ هزار و ۲۷۸ تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

همچنین قیمت یورو در ادامه روند کاهشی چند روز اخیر خود امروز نیز کاهش ۴۳ تومانی را به ثبت رساند و در سطح ۴۵ هزار و ۵۶۴ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۳۹ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۲۵ تومان، ۴۱ هزار و ۴۲۱ تومان و ۱۰ هزار و ۲۱۸ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز با ثبات دلار و کاهش یورو و درهم همراه بوده است.

قیمت دلار امروز ‌شنبه هفتم مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان بطور میانگین ۴۱ هزار و ۲۷۷ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز در مسیر کاهشی در حال پیشروی بوده و با کاهش تقریبا ۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته رقم میانگین ۴۵ هزار و ۵۶۳ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۱۷۸ تومان اعلام شده که با کاهش ۳۴ تومانی همراه شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد در حدود ۴۹ هزار و ۱۰۰تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت انواع سکه امروز جایگاه خود را در کانال‌های فعلی حفظ کرده و کاهش‌های جزیی را به ثبت رسانده است.

قیمت سکه امامی امروز در به طور میانگین در سطح ۲۸ میلیون و ۱۳۴ هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته افزایش ۶۰ هزار تومانی داشته است.

همچنین در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی نیز در کانال ۲۸ میلیون تومان قرار داشته و رقم ۲۸ میلیون تومان برای آن درج شده است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز رقم میانگین ۱۵ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان را نشان می‌دهد که با افزایش ۴۰ هزار تومانی همراه بوده است.

قیمت ربع سکه در کانون صرافان رقم میانگین ۱۰ میلیون و ۱۶۸ هزار تومان برای آن اعلام شده است.

در بازار غیر رسمی قیمت سکه امامی امروز ۲۰۰هزار تومان گران شد و به ۲۸میلیون و ۴۰۰هزار تومان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....