تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 21:22
کد خبر : 150744

پذیرش سه صندوق املاک و مستغلات در فرابورس

پذیرش سه صندوق املاک و مستغلات در فرابورس

 اقتصاددان :   مدیرعامل فرابورس اظهار داشت: از ۱۰۵ صندوق پذیرفته شده در فرابورس سه صندوق مربوط به املاک و مستغلات است. محمدعلی شیرازی، در مراسم پذیره‌نویسی سومین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات کشور با بیان این که در حال حاضر بر اساس آخرین گزارش انجمن ملی املاک و مستغلات آمریکا، ۸۹۳ صندوق املاک و مستغلات

 اقتصاددان :   مدیرعامل فرابورس اظهار داشت: از ۱۰۵ صندوق پذیرفته شده در فرابورس سه صندوق مربوط به املاک و مستغلات است.

محمدعلی شیرازی، در مراسم پذیره‌نویسی سومین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات کشور با بیان این که در حال حاضر بر اساس آخرین گزارش انجمن ملی املاک و مستغلات آمریکا، ۸۹۳ صندوق املاک و مستغلات به ارزش بالغ بر دو نیم تریلیون دلار در بیش از ۴۰ کشور دنیا وجود دارد، گفت: ۵۷۵ هزار املاک و مستغلات در دنیا متعلق به این صندوق‌ها است.

وی با اشاره به این که به واسطه صندوق‌های املاک و مستغلات ۳.۴ میلیون شغل تمام با مجموع در آمد ۲۶۳ میلیارد دلار ایجاد شده است، افزود: ۴۵ درصد از خانوارهای آمریکایی به طور مستقیم و غیرمستقیم در واحدهای صندوق‌های املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کردند.

شیرازی، شفافیت بالا، نقدشوندگی قابل توجه و معافیت مالیات را از جمله دلایل عمده سرمایه‌گذاری ۵۵ درصد از سرمایه‌گذاران در این صندوق‌ها برشمرد.

وی با تاکید بر این که از ۱۰۵ صندوق پذیرفته شده در فرابورس سه صندوق مربوط به املاک و مستغلات است، تصریح کرد: امروز نیز صندوق «امین شهر یکم»به عنوان یکی از نخستین صندوق املاک و مستغلات در حوزه بانک پذیره‌نویسی شد.

مدیرعامل شرکت فرابورس در پایان گفت: پذیره‌نویسی صندوق «امین شهر یکم» از امروز به مدت دو روز کاری در فرابورس آغاز شده و تا فردا ۲۸ آذرماه امکان سرمایه‌گذاری در آن فراهم است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....