تاریخ انتشار : یکشنبه 31 فروردین 1399 - 19:40
کد خبر : 8104

پایان کرونا ویروس

پایان کرونا ویروس

امروز ۱۳ آوریل ۲۰۲۰ است. دانشمندان آلمانی پس از یک رشته تحقیقات اعلام کرده‌اند که ویروس کرونا نه فقط مانند ویروس سارس ۲۰۰۲ در ریه ها تکثیر می شود، بلکه به طور گسترده ای ظرف یک هفته اول آلودگی فرد در گلوی او تکثیر می شوداین دانشمندان به صدراعظم و وزیر بهداشت آلمان پیشنهاد کردند

امروز ۱۳ آوریل ۲۰۲۰ است. دانشمندان آلمانی پس از یک رشته تحقیقات اعلام کرده‌اند که ویروس کرونا نه فقط مانند ویروس سارس ۲۰۰۲ در ریه ها تکثیر می شود، بلکه به طور گسترده ای ظرف یک هفته اول آلودگی فرد در گلوی او تکثیر می شوداین دانشمندان به صدراعظم و وزیر بهداشت آلمان پیشنهاد کردند تا
از مردم بخواهند که یک کار ساده را که انجام غرغره با آب نیمه داغ و نمک است هر روز چند بار انجام دهند. آنها از مدتها پیش تاکید بر ضرورت انجام این کار داشتند و اکنون با توجه به اعلام نتیجه آزمایشاتی که توسط بیولوژیست های آلمانی در ارتباط با تکثیر ویروس کرونا در گلو انجام شده است، بار دیگر بر ضرورت انجام غرغره با آب نیمه داغ و نمک تاکید کرده است.
تاکید آنها به وزارت بهداشت آلمان این است اگر همه مردم این کار را انجام دهند ظرف یک هفته این ویروس به طور کامل در سراسر آلمان از بین می رود.
نتیجه آزمایشات نشان داده با غرغره کردن با آب و نمک دائما گلوی خود را به یک محیط کاملا قلیایی تبدیل می کنیم و چنین محیطی بدترین محیط برای کرونا ویروس است ، زیرا با آب و نمک، پی اچ دهان و گلو تغییر می کند و تبدیل می شود به یک پی اچ قلیایی، و اگر ما با غرغره مکرر گلوی خود را هر روز چند بار قلیایی کنیم فرصتی به ویروس نمی دهیم که تکثیر شود.
بنا براین ضرورت دارد که همه، هر روز و به صورت یک عادت، روزی چند بار به خصوص صبح و شب و قبل از خروج احتمالی از خانه و بعد از بازگشت به خانه با آب و نمک غرغره کنیم تا در همان دوره اولیه اصلا به ویروس اجازه تکثیر ندهیم.

کانال اخبار کرونا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....