تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردین 1403 - 14:33
کد خبر : 161850

هیجان بازار سهام فروکش کرد

پایان بورس امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳

پایان بورس امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳

شاخص کل ۴ هزار واحد افت کرد/ شاخص هم‌وزن سبز ماند/ ارزش معاملات خرد به ۳.۹ همت رسید/ حجم معاملات خرد ۸.۸ میلیارد برگه سهم شد/ ۶۱ میلیارد تومان پول حقیقی از سهام و حق تقدم‌ها خارج شد پایان بورس امروز همراه با کاهش شاخص کل و رشد نسبی شاخص هم‌وزن بسته شد. به نظر

شاخص کل ۴ هزار واحد افت کرد/ شاخص هم‌وزن سبز ماند/ ارزش معاملات خرد به ۳.۹ همت رسید/ حجم معاملات خرد ۸.۸ میلیارد برگه سهم شد/ ۶۱ میلیارد تومان پول حقیقی از سهام و حق تقدم‌ها خارج شد

پایان بورس امروز همراه با کاهش شاخص کل و رشد نسبی شاخص هم‌وزن بسته شد. به نظر می‌رسد از هیجان دو روز گذشته بازار کاسته شده و برخی نیز در این میان سود شناسایی کرده و دست به فروش زده‌اند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز  ،  بازار سهام امروز فضای منفی نسبی را تجربه کرد و با افت شاخص کل بورس همراه شد. با این حال شاخص هم‌وزن که نماینده سهام کوچک و متوسط بازار است مثبت ماند. در این میان اما تراز پول حقیقی منفی شدو روندی که از پایان معاملات روز گذشته پیش‌بینی می‌شد.

در روزی که ۴۸ درصد از نمادهای بازار منفی شدند، گروه‌های نفتی و شیمیایی در کنار فلزات اساسی و خودرویی‌ها بیشترین افت را تجربه کردند.

پایان 7

عملکرد شاخص‌ها

شاخص کل بورس امروز چهار هزار و ۱۸۴ واحد منفی شد و با افت ۰٫۱۹ درصدی در ارتفاع دو میلیون و ۲۴۹ هزار و ۴۱۶ واحد متوقف شد. شاخص هم‌وزن اما صعودی بود و با رشد ۵۷۴ واحدی، معادل ۰٫۰۷ درصد بالا رفت و در سطح ۷۶۷ هزار و ۶۳۹ واحد قرار گرفت.

حجم و ارزش معاملات خرد

حجم و ارزش معاملات خرد سهام و حق تقدم‌ها نسبت به روز گذشته کاهش داشت. حجم معاملات خرد سهام و حق تقدم امروز به ۸٫۸ میلیارد برگه سهم رسید که با ارزش سه هزار و ۹۹۴ میلیارد تومان دادوستد شد.

امروز همچنین ۶۱ میلیارد تومان پول حقیقی از سهام خرد خارج شد اما در مقابل، صندوق‌های درآمد ثابت تا لحظه تنظیم این گزارش، بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان پول حقیقی جذب کردند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....