تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 11:07
کد خبر : 137281

ورود سایپایی‌ها به جاده کاهش قیمت+ جدول

ورود سایپایی‌ها به جاده کاهش قیمت+ جدول

امروز و با کاهشی شدن نرخ دلار هرچند بازار خودرو سعی کرد ثبات خود را حفظ کند، اما ارزیابی‌ها نشان می‌دهد «تیبا ۲ معمولی» و «کوییکR» در بازار افت قیمت داشتند. اقتصاددان: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته غالب محصولات سایپا امروز تغییر قیمت نداشتند و افت قیمت تنها دو خودرو مذکور را در برگرفت.

امروز و با کاهشی شدن نرخ دلار هرچند بازار خودرو سعی کرد ثبات خود را حفظ کند، اما ارزیابی‌ها نشان می‌دهد «تیبا ۲ معمولی» و «کوییکR» در بازار افت قیمت داشتند.

اقتصاددان: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته غالب محصولات سایپا امروز تغییر قیمت نداشتند و افت قیمت تنها دو خودرو مذکور را در برگرفت. فعالان بازار خودرو معتقدند رکودی که در بازار خودرو به وجود آماده هر روز عمیق‌تر می‌شود بر عدم تمایل بازار بر تغییر اثرگذار است. بطوریکه در حال حاضر خرید در این بازار به مرز صفر رسیده و با این شرایط شاهد ثبات قیمت در این بازار هستیم.

براساس ارزیابی بازار امروز امروز و در میان محصولات سایپا «تیبا ۲ معمولی» در بازار افتی ۷ میلیونی داشت و این کاهش برای «کوییکR» هم به ۵ میلیون تومان رسید و سایر سایپایی‌ها بدو تغییر راهی بازار شدند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. براساس ارزیابی امروز و در مقایسه به اولین روز شهریور‌ ماه «شاهین» در بازار ۵۷۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. رصد بازار نشان می‌دهد در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R» افت ۵ میلیونی داشت و در بازار ۳۴۴ میلیون تومانی شد، اما «کوییک معمولی» در بازار ۳۴۸ میلیون قیمت خورد و ثبات قیمت داشت.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار نشان می‌دهد خانواده تیبا امروز تغییر قیمت نداشت و با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار ۳۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۳۴۱ میلیون تومان قیمت خورد و قیمت آن ثابت ماند. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم بدون تغییر ۳۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

ورود سایپایی‌ها به جاده کاهش قیمت+ جدول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....