تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1402 - 21:03
کد خبر : 159131

قیمت خودروهای داخلی در بازار

ورود خانواده کوییک به کانال ۴۰۰ میلیون تومانی‌ها + جدول قیمت

ورود خانواده کوییک به کانال ۴۰۰ میلیون تومانی‌ها + جدول قیمت

امروز بازار خودروهای داخلی با رشد قیمت از تعطیلات بازگشتند. بررسی نرخ محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار نشان می‌دهد در بازار امروز تنها یک خودرو بود که تغییر قیمت نداشت. اقتصاددان: بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت امروز نسبت به پیش از تعطیلات رشد را تجربه کرده است. فعالان بازار خودرو دلیل خاصی برای

امروز بازار خودروهای داخلی با رشد قیمت از تعطیلات بازگشتند. بررسی نرخ محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار نشان می‌دهد در بازار امروز تنها یک خودرو بود که تغییر قیمت نداشت.

اقتصاددان: بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت امروز نسبت به پیش از تعطیلات رشد را تجربه کرده است. فعالان بازار خودرو دلیل خاصی برای این افزایش ذکر نمی‌کنند و معتقدند با توجه به تعطیلات روزهای اخیر و شرایط جوی افزایش قیمت امروز چندان منطقی به نظر نمی رسد، به ویژه اینکه طبق سنت سال های پیش بسیاری از بازارها در روزهای منتهی به انتخابات به نوعی ثبات و سکون می‌رسیدند.

در کنار رشد قیمت خودروهای داخلی، امروز نرخ دلار هم شکل افزایشی داشت، عاملی که شاید بتوان افزایش قیمت داخلی‌ها را به آن نسبت داد.

بررسی بازار نشان می‌دهد امروز در میان سایپایی‌ها شاهد عبور خانواده کوییک از کانال ۴۰۰ میلیون بودیم و از سوی دیگر در روزهای اخیر «ساینا دنده‌ایS» هم با افزایش ۵ میلیون تومانی قیمت جایگاه خود را در کانال ۴۰۰ میلیونی‌ها محکم کرد. از سوی دیگر در میان ایران خودرویی‌ها امروز شاهد رشد ۳۰ میلیونی «هایماS8» در بازار بودیم و خانواده دنا هم با افزایش ۲۰ تا ۲۵ میلیونی را تجربه کردند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2 »، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار و نسبت آخرین روز هفته گذشته «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» ۵۷۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. اما «هایما S8» در بازار یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان قیمت خورد و رشدی ۳۰ میلیونی را تجربه کرد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV2» هم۹۱۰ میلیون قیمت‌گذاری شد و رشدی ۱۹ میلیونی را تجربه کرد.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز خانواده دنا با رشد در بازار قیمت‌گذاری شدند، با این شرایط «دنا پلاس ۶ دنده توربو» ۸۷۳ میلیون تومان قیمت خورد و رشدی ۲۵ میلیون تومانی داشت و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با افزایش ۲۰ میلیونی در بازار ۹۴۵ میلیون قیمت‌‌گذاری شد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۷۴۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افزایش ۱۴ میلیونی داشت.

https://www.eqtesaddan.ir/?p=159124

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، «شاهینG» در بازار ۶۹۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد سه میلیون تومانی داشت. خانواده کوییک هم امروز رشد قیمت داشتند وارد کانال ۴۰۰ میلیونی‌ها شدند، با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۴۰۰ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۵ میلیونی داشت «کوییک دنده‌ایS» هم با افزایش۱۰ میلیون در بازار ۴۰۵ میلیون تومانی شد. از سوی دیگر خانواده تیبا هم امروز پس از چند روز ثبات قیمت در بازار طعم رشد قیمت را چشیدند و با این شرایط قیمت «تیبا صندوق‌دار» امروز ۳۸۲ میلیون تومان قیمت خورد و افزایش ۶ میلیونی را تجربه کرد، «تیبا هاچ بک EX» هم ۳۹۲ میلیون تومانی شد و رشد ۵ میلیونی داشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز با رشد ۵ میلیونی ۴۱۰ میلیون تومان قیمت‌‌گذاری شد.

https://www.eqtesaddan.ir/?p=159124

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....