تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1402 - 21:59
کد خبر : 141418

واتس‌اپ به قابلیت پین‌کردن پیام‌ها در قسمت بالای چت مجهز شد

واتس‌اپ به قابلیت پین‌کردن پیام‌ها در قسمت بالای چت مجهز شد

واتس‌اپ تاکنون قابلیت پین‌کردن چت‌ها در صفحه اصلی را ارائه کرده بود و اکنون قابلیت دیگری برای پین‌کردن پیام‌ها در چت‌ها ارائه کرده است. اقتصاددان: واتس‌اپ معمولاً هر ماه ویژگی‌های جدیدی را به کاربران خود ارائه می‌کند و هرچند پلتفرم‌های پیام‌رسان رقیب اغلب این ویژگی‌ها را از قبل در دسترس کاربران خود قرار داده‌اند، اما

واتس‌اپ تاکنون قابلیت پین‌کردن چت‌ها در صفحه اصلی را ارائه کرده بود و اکنون قابلیت دیگری برای پین‌کردن پیام‌ها در چت‌ها ارائه کرده است.

اقتصاددان: واتس‌اپ معمولاً هر ماه ویژگی‌های جدیدی را به کاربران خود ارائه می‌کند و هرچند پلتفرم‌های پیام‌رسان رقیب اغلب این ویژگی‌ها را از قبل در دسترس کاربران خود قرار داده‌اند، اما متا همیشه تلاش می‌کند تا تجربه پلتفرم خود را کامل‌تر کند. حالا نسخه بتا این برنامه با ویژگی جدید دیگری به‌روزرسانی شده است: امکان پین کردن پیام‌ها در بالای چت‌ها.

واتساپ تاکنون امکان پین کردن چت‌ها در بالای صفحه اصلی را به کاربران خود ارائه کرده بود و اکنون دامنه این قابلیت را گسترش داده است تا کاربران بتوانند پیام‌های دیگران را نیز در بالای صفحه چت پین کنند. برای انجام این کار، درست مانند پلتفرم‌های دیگر مانند تلگرام، باید انگشت خود را برای چند ثانیه روی پیام موردنظر فشار دهید و سپس از طریق سه نقطه سمت راست بالای صفحه گزینه Pin را انتخاب کنید.

درست مانند قابلیت بی‌صدا کردن چت‌ها، واتس اپ به کاربران اجازه می‌دهد تا مدت زمان پین‌شدن پیام‌ها را نیز انتخاب کنند. در حال حاضر، می‌توان پیام‌ها را به‌مدت ۲۴ ساعت، ۷ روز یا ۳۰ روز پین کرد و فعلاً گزینه‌ای برای پین‌کردن دائمی وجود ندارد و احتمالاً در به‌روزرسانی‌های بعدی شاهد آن باشیم.

در جدیدترین به‌روزرسانی نسخه بتا واتس‌اپ همچنین طراحی منوی اشتراک‌گذاری نیز تغییر پیدا کرده است که در تصویر بالا می‌توانید آن را مشاهده کنید. هرچند این تغییر بزرگی محسوب نمی‌شود، اما ظاهری مدرن‌تر به رابط کاربری پیش‌فرض واتس‌اپ ارائه می‌کند که در حال حاضر دارای ترکیبی از عناصر قدیمی و جدید است.

آخرین بار در تیر ماه به شواهدی از قابلیت پین‌کردن پیام‌ها اشاره شده بود و در آن زمان گفته شد که می‌توان برای پیام‌های پین‌شده خود مدت‌زمان مشخصی تعریف کرد. همانطور که اکنون این قابلیت راه‌اندازی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....