تاریخ انتشار : شنبه 4 فروردین 1403 - 17:55
کد خبر : 161602

هیچگونه ثبت نامی در حال حاضر برای سهام عدالت وجود ندارد

هیچگونه ثبت نامی در حال حاضر برای سهام عدالت وجود ندارد

اقتصاددان : مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: هرگونه لینک، تماس، پیامک و… مبنی بر ثبت نام سهام عدالت جاماندگان کلاهبرداری خواهد بود. مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت  گفت: در حال حاضر هیچگونه ثبت نامی برای سهام عدالت وجود ندارد و اعطای سهام عدالت

اقتصاددان : مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: هرگونه لینک، تماس، پیامک و… مبنی بر ثبت نام سهام عدالت جاماندگان کلاهبرداری خواهد بود. مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت  گفت: در حال حاضر هیچگونه ثبت نامی برای سهام عدالت وجود ندارد و اعطای سهام عدالت به جاماندگان منوط به این مورد است که هیأت دولت منابعی را برای توزیع سهام اختصاص دهد.

در ادامه این مقام مسئول اظهار کرد: بر همین اساس هرگونه لینک، تماس، پیامکی و… مبنی بر ثبت نام سهام عدالت جاماندگان کلاهبرداری خواهد بود و امیدواریم که افراد به این نکات توجه کافی را داشته باشند تا فریب نخوردند.

حاجی وند در ادامه هم بیان کرد: بنابر این مردم حتما باید اخبار مربوط به حوزه سهام عدالت را از از رادیو و تلویزیون و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند تا خدایی نکرده در این حوزه دچار چالش نشوند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....