تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 16:37
کد خبر : 153767

درهم لیدر بازار ارز شد

هیجان بالا در بازار سکه

هیجان بالا در بازار سکه

شواهد از افزایش هیجان در بازار سکه حکایت دارد؛ بنابر اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر، قیمت سکه امروز به ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده و بر این اساس، حباب سکه وارد کانال ۸ میلیون تومان شد. اقتصاددان: در اولین روز هفته بازار ارز شاهد صعود قیمت‌‌ها بود. آنطور که برخی از معامله

شواهد از افزایش هیجان در بازار سکه حکایت دارد؛ بنابر اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر، قیمت سکه امروز به ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده و بر این اساس، حباب سکه وارد کانال ۸ میلیون تومان شد.

اقتصاددان: در اولین روز هفته بازار ارز شاهد صعود قیمت‌‌ها بود. آنطور که برخی از معامله گران مدعی بودند نرخ حواله درهم که دو روز قبل با ۱۴ هزار و ۲۸۰ تومان بسته شده بود، امروز با ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان بازگشایی شد.

روند صعودی نرخ حواله درهم در ادامه معاملات نقدی امروز ادامه پیدا کرد و به ۱۴ هزار و ۴۳۰ تومان رسید. برخی از معامله گران مدعی بودند که درهم لیدر بازار ارز شده است. نرخ برابری درهم به دلار هم امروز وارد کانال ۵۳ هزار تومان شد.

در همین راستا، بنابر ادعای بازیگران ارزی قیمت دلار تهران دو روز قبل در حدود ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان بسته شده بود، امروز تا مرز مقاومتی ۵۱ هزار و ۹۰۰ تومان بالا رفت. البته برخی هم مدعی بودند که دلار به مرز ۵۲ هزار تومان رسیده است.

در کنار تهران، قیمت دلار در هرات امروز با ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان راهی بازار شد و در نیمه ظهر به نزدیک مرز ۵۲ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت تتر در روز جمعه بین دو سطح ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۵۲ هزارو ۴۰۰ تومان در رفت و برگشت بود، به این ترتیب در بازار امروز هم تتر با ۵۲ هزار و ۸۶۰ تومان معامله شد. قیمت تتر جمعه شب در حدود ۵۲ هزار و ۲۶۰ تومان معامله شده بود.

برخی از معامله گران می گفتند با افزایش تنش در خاورمیانه و حمله آمریکا و انگلیس به یمن، قیمت دلار در معاملات پشت خطی صعودی شده بود و در بازار امروز هم ادامه پیدا کرد.

علاوه بر دلار و درهم، قیمت طلای جهانی امروز تا ۲۰۴۹ بالا رفت و این در حالی بود که دو روز قبل اونس طلا در حدود ۲۰۳۰ دلار قرار داشت. در بازار داخلی ایران هم آنطور که سایت اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد، ظهر امروز قیمت طلا ۱۸ عیار ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۲۰۰ تومان بود که در مقایسه با دو روز پیش، بیش از ۶۵ هزار تومان گران شده است. قیت سکه هم امروز نه تنها از کانال ۳۲ میلیون تومان عبور کرد بلکه از مرز ۳۳ میلیون تومان هم رد شد و به ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. نکته مهم امروز در مورد سکه امامی این است که حباب آن وارد کانال ۸ میلیون تومان شده و به ۸ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان(معادg ۲۴درصد) رسیده است. در روزهای گذشته حباب سکه در حدود ۲۰ درصد بود.

هیجان بالا در بازار سکه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....