تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 18:49
کد خبر : 149564

هوش مصنوعی در کاهش فساد موثر است

هوش مصنوعی در کاهش فساد موثر است

اقتصاددان :   وزیر اقتصاد گفت: فناوری‌های جدید از جمله هوش مصنوعی، نه تنها در کشف فساد بلکه در کاهش زمینه‌های بروز آن بسیار موثر است. سید احسان خاندوزی چهارشنبه شب در حاشیه آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه فردوسی مشهد افزود: هر میزان به سمت فرایندهای سامانه محور و اتصال آنها به صورت یکپارچه حرکت کنیم، نه

اقتصاددان :   وزیر اقتصاد گفت: فناوری‌های جدید از جمله هوش مصنوعی، نه تنها در کشف فساد بلکه در کاهش زمینه‌های بروز آن بسیار موثر است.

سید احسان خاندوزی چهارشنبه شب در حاشیه آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه فردوسی مشهد افزود: هر میزان به سمت فرایندهای سامانه محور و اتصال آنها به صورت یکپارچه حرکت کنیم، نه تنها راحت‌تر مفسدان ارزی، پولی، بانکی و مالیاتی شناسایی می‌شوند بلکه امکان و زمینه فساد نیز کاهش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در وزات اقتصاد تلاش شد تا این موضوع به بستر اصلی و جدی تبدیل شود و این در حالی است که در سایر بخش‌های دیگر دولت مانند درگاه پنجره خدمات دولت الکترونیک، سامانه گمرک ایران و اتصال آن با سامانه جامع تجارت به این سمت حرکت کنیم.

سخنگوی اقتصادی دولت اظهار کرد:بجای اینکه مسئله فساد در قالب پروند فساد افراد، شرکت‌ها و سایر دستگاه‌ها پیگیری شود، با استفاده از فناوری های جدید و هوش مصنوعی بستر بروز مصادیق فساد کاهش پیدا می‌کند.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....