تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 16:51
کد خبر : 152495

هشدار نماینده مجلس درخصوص بی‌توجهی به قانون واردات خودرو

هشدار نماینده مجلس درخصوص بی‌توجهی به قانون واردات خودرو

نماینده بجنورد در مجلس با طرح این پرسش که چرا لایحه واردات خودرو به درستی اجرا نمی شود گفت: وضعیت به جایی رسیده که داشتن ماشین‌های بی‌کیفیت هم تبدیل به آرزوی مردم شده است. به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا، محمد وحیدی در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود با تاکید بر

نماینده بجنورد در مجلس با طرح این پرسش که چرا لایحه واردات خودرو به درستی اجرا نمی شود گفت: وضعیت به جایی رسیده که داشتن ماشین‌های بی‌کیفیت هم تبدیل به آرزوی مردم شده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا، محمد وحیدی در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در خراسان شمالی، گفت: منطق افزایش حقوق کارکنان لشکری و کشوری، بازنشستگان مظلوم و همسان‌سازی حقوق آن‌ها و پرداخت پاداش بازنشستگان چه چیزی است آن هم در شرایطی که تورم و میزان افزایش مالیات‌ها زیاد شده است.

وحیدی همچنین با انتقاد از نظام پرداخت در خدمات کشوری و لشکری گفت: شاهد حجم نیروهای بلاتکلیف شرکتی و قراردادی هستیم که باعث ایجاد یک بن‌بست بزرگ در فضای اداری کشور شده است.

وی با انتقاد از پرداخت نشدن وام به مردم گفت: چرا لایحه واردات خودرو به درستی اجرا نمی شود؟ اکنون وضعیت به جایی رسیده که داشتن ماشین‌های بی‌کیفیت هم آرزوی مردم شده است.

وحیدی از افزایش قیمت اینترنت و کاهش کیفیت آن انتقاد کرد و افزود: در شرایطی که سازمان اداری و استخدامی مهم‌ترین سازمان برای حل مشکلات معلمان خرید خدمات، نهضت‌یار، پیش‌دبستانی‌ها و برون‌سپارها است، این سازمان اقدامی برای حل این مشکلات انجام نمی دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....