تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402 - 10:04
کد خبر : 136119

نوسان محدود قیمت دلار در بازار

نوسان محدود قیمت دلار در بازار

قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله نوسان اندکی را ثبت کرد. اقتصاددان: قیمت دلار امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ روند کاهش‌های بسیار اندک خود را در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ادامه داده و امروز ظهر رقم ۴۱ هزار و ۳۲۰ تومان را نشان می‌دهد. همچنین قیمت یورو امروز افزایشی شده

قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله نوسان اندکی را ثبت کرد.

اقتصاددان: قیمت دلار امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ روند کاهش‌های بسیار اندک خود را در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ادامه داده و امروز ظهر رقم ۴۱ هزار و ۳۲۰ تومان را نشان می‌دهد.

همچنین قیمت یورو امروز افزایشی شده و با افزایش حدودا ۲۰ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۵ هزار و ۱۵۳ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۵۱ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر خاصی نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۶۴ تومان، ۴۱ هزار و ۴۸ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۸ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان نیز امروز تغییر چندانی را ثبت نکرده و با تفاوت‌های نامحسوسی مواجه شده است.

قیمت دلار امروز به صورت توافقی در سایت کانون صرافان بطور میانگین ۴۱ هزار و ۳۱۹ تومان درج شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی بطور میانگین ۴۵ هزار و ۱۴۹ تومان و قیمت درهم امارات به صورت توافقی نیز بطور میانگین حدود ۱۳ هزار و ۲۳۲ تومان اعلام شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری قرار دارد. قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۸ هزار تومانی در کانال ۴۹ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، انواع سکه امروز با کاهش قیمت نه چندان زیادی همراه بوده است.

قیمت سکه امامی همچنان در کانال ۲۸ میلیون تومان قرار دارد و هرچند دیشب به سقف کانال ۲۷ میلیونی سر زد، اما به کف کانال بالاتر برگشته و بطور میانگین در سطح ۲۸ میلیون و ۴۶ هزار تومان قرار گرفته است.

اما در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی کانال ۲۸ میلیون تومانی را از دست داده رقم ۲۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت نیم سکه در صرافی‌های مجاز رقم میانگین ۱۵ میلیون و ۱۲۹ هزار تومان را نشان می‌دهد که کاهش نسبت به روز قبل را نشان می‌دهد.

قیمت ربع سکه در کانون صرافان رقم میانگین ۱۰ میلیون و ۱۱۴ هزار تومان را به ثبت رسانده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....