تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 3:58
کد خبر : 48558

نصایحی دلسوزانه با فعالان اجتماعی بخش غیزانیه

نصایحی دلسوزانه با فعالان اجتماعی بخش غیزانیه

عزیزان نیک می دانید، زنجیره ای از مشکلات، بخش نفتخیز غیزانیه را احاطه کرده، ولی بخش مهم و عمده این مشکلات خود ما هستیم، محور بحث و در عین حال اصلی ترین موضوع بنده، مع الاسف غرق شدن مسئولین محلی در تعصبات طایفه بندی و فامیلی ست! همه اشراف داریم فقدان توسعه و نبود یک

عزیزان نیک می دانید، زنجیره ای از مشکلات، بخش نفتخیز غیزانیه را احاطه کرده، ولی بخش مهم و عمده این مشکلات خود ما هستیم، محور بحث و در عین حال اصلی ترین موضوع بنده، مع الاسف غرق شدن مسئولین محلی در تعصبات طایفه بندی و فامیلی ست!

همه اشراف داریم فقدان توسعه و نبود یک برنامه مفصل در عبور از چالش ها در منطقه غیزانیه، مشارکت ندادن مردم در کارهاست!ما در غیزانیه با جای اینکه دنبال ارتقاء شاخص ها باشیم، با عرض پوزش در اسارت گفتار درمانی و تسویه حسابهای شخصی بوده ایم، به همین خاطر وضع کنونی منطقه غیرانیه علیرغم داشتن ثروت خدادادی به این حال و روز افتاده.

آقایان بزرگوار تمرکز و مطالبه در محدوده جغرافیایی غیزانیه نه تنها باری از دوش مشکلات غیزانیه بر نمیدارد، بلکه زمینه را برای ایجاد مناقشات بی حاصل طایفه ای مهیا می سازد و به همین خاطر این امر باعث شده مسئولین محلی و معتمدین منطقه به وقت مقتضی فرصتی برای عقده گشایی از هم پیدا کنند.

عزیزان اساس عبور از این سلسله بحران‌ها تنها نگاه جامع الشرایط و یکنواخت به کل منطقه است، اینکه فلبداهه از ظرفیت و پتانسیل خویش در هر زمینه ای تنها و تنها برای رضایت باری تعالی بهره بگیریم و از مطامع و مقاصد سوء خود پرهیز نمائیم، به شعور خود و مردم احترام بذاریم و نهایت تلاش خود را برای عبور از مشکلات بکار ببندیم، با احترام به نظر و سلیقه هیات های اجرایی فرزندان دلسوز غیزانیه را بدلایل غیر غیرمستند در شرایط کنونی رد صلاحیت کنیم بی هیچ وجه توجیه پذیر نیست و نمی توان نامش را خدمت گذاشت.

عزیزان در لیست رد صلاحیت شده های غیزانیه شخصیت های شخیصی حضور دارند، که سالها آوازه بخش غیزانیه بوده اند،که در سالیان اخیر به اندازه همه فعالین اجتماعی غیزانیه برای منطقه منشاءخیر بودند، ولی متاسفانه با بهانه های عجیب از جمله عدم سکونت یا…آنها را از مردم محروم کرده اید!

در پایان به عنوان فرزند کوچک غیزانیه به خود و شما توصیه می کنم،اگر سودای خدمت دارید، بدون نگاه طایفه ای و مرزبندی جاهلانه به این مردم نجیب و شریف خدمت کنید، در غیر اینصورت به کناری نشسته و اجازه خدمت را به دلسوزان منطقه دهید،به تعبیری اگر عون نیستید فرعون نشوید و بیش از این مهندس ساکی بخشدار دلسوز و متعهد غیزانیه را گرفتار مطامع اندک دنیوی خود نکنید.

عزت مستدام, امین مشفقی, غیزانیه

پی نوشت:رسانه اقتصاددان در قبال این یادداشت مسئولیتی نداشته و تمام مسئولیت برعهده نویسنده آن می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....