تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 - 21:25
کد خبر : 143563

نتایج ذخیره‌های کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج ذخیره‌های کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد

اقتصاددان:  نتایج ذخیره‌های رشته‌های گروه علوم تجربی به همراه نتایج مصاحبه رشته فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد. بر این اساس نتایج در سایت www.azmoon.org قرار گرفته و آن دسته از داوطلبانی که شرایط لازم به منظور پذیرش در رشته فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی را کسب نکرده و یا در

اقتصاددان:  نتایج ذخیره‌های رشته‌های گروه علوم تجربی به همراه نتایج مصاحبه رشته فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

بر این اساس نتایج در سایت www.azmoon.org قرار گرفته و آن دسته از داوطلبانی که شرایط لازم به منظور پذیرش در رشته فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی را کسب نکرده و یا در مصاحبه حضور نیافته‌اند، اولویت‌های بعدی آنها بررسی و نتیجه اعلام شده است.

داوطلبانی که مطابق کارنامه نهایی منتشر شده در تاریخ ۱۴مهر به صورت ذخیره اعلام و در موعد مقرر، فرم اعلام آمادگی را از طریق سامانه این مرکز تکمیل کردند، از ساعت۱۰ صبح چهارشنبه ۲۶ مهر ماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir نسبت به ثبت نام غیر حضوری اقدام کنند.

همچنین داوطلبان دعوت شده به مصاحبه رشته فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ نیز می توانند از ساعت ۱۰صبح شنبه ۲۹ مهر ماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir و نسبت به ثبت نام غیر حضوری اقدام کنند.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....