تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 21:41
کد خبر : 157686

عملیات بازسازی خط لوله آغاز شده است

مهار انفجار خط انتقال گاز سراسری

مهار انفجار خط انتقال گاز سراسری

  اقتصاددان :  مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران توضیحاتی را درباره انفجار در خط لوله گاز سراسری در استان چهارمحال و بختیاری ارائه کرد. سعید عقلی، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اشاره به وقوع انفجار در خط لوله سراسری گاز گفت: حوالی ساعت یک بامداد امروز (چهارشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه) در اثر اقدام‌های خرابکارانه،

  اقتصاددان :  مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران توضیحاتی را درباره انفجار در خط لوله گاز سراسری در استان چهارمحال و بختیاری ارائه کرد. سعید عقلی، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اشاره به وقوع انفجار در خط لوله سراسری گاز گفت: حوالی ساعت یک بامداد امروز (چهارشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه) در اثر اقدام‌های خرابکارانه، انفجاری در خط لوله گاز سراسری در استان چهارمحال و بختیاری (محدوده گردنه حلوایی شهرستان بروجن) اتفاق افتاد.

وی افزود: اکنون آتش سوزی خط مهار و عملیات بازسازی خط لوله آغاز شده است و امیدواریم که در سریعترین زمان ممکن خط لوله تعمیر و عملیاتی شود.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: خوشبختانه در اثر این انفجار به کسی آسیبی نرسیده است و همکاران شرکت ملی گاز در حال مدیریت موضوع و تعمیر خط لوله و بازگرداندن خط لوله به مدار سرویس هستند.

عقلی تصریح کرد: وزیر نفت از ساعات اولیه وقوع حادثه در دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران حضور یافت و نشست ستاد بحران با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و مدیران ارشد شرکت تشکیل شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه با اقدام‌های انجام‌شده در کنترل مصرف، اکنون مشکلی در تامین گاز شهرها وجود ندارد، گفت: مشکلات اندک ایجاد شده در روستاهای اطراف محل انفجار به سرعت و پس از تعمیر خط لوله برطرف خواهد شد. ضمن اینکه سوخت مایع مورد نیاز و ال‌پی‌جی در این مناطق فراهم شده و در اختیار  روستاهای مورد نظر قرارخواهد گرفت. لذا مردم نگرانی از این بابت نداشته باشند.

به گزارش شانا، در ساعات اولیه وقوع حادثه تیم‌های امدادی و عملیاتی شرکت ملی گاز ایران به منظور اجرای تدابیر ایمنی و عملیات تعمیرات خط به محل حادثه اعزام شدند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....