تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 - 20:28
کد خبر : 89131

مذاکرات وین به مدت ۲.۵ ماه متوقف مانده است

مذاکرات وین به مدت ۲.۵ ماه متوقف مانده است

نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی امروز در صفحه توئیتر خود ضمن اعلام دیدار با سرپرست نمایندگی دائم ایران در سازمان‌های بین المللی در وین نوشت که مذاکرات وین درباره برجام به مدت ۲ ماه و نیم متوقف بوده است. میخائیل اولیانوف نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی با انتقاد از رویکرد آمریکا در مذاکرات هسته‌ای با

نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی امروز در صفحه توئیتر خود ضمن اعلام دیدار با سرپرست نمایندگی دائم ایران در سازمان‌های بین المللی در وین نوشت که مذاکرات وین درباره برجام به مدت ۲ ماه و نیم متوقف بوده است.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی با انتقاد از رویکرد آمریکا در مذاکرات هسته‌ای با ایران، گفت که واشنگتن باید رویکرد منظم و سازنده‌تری از خود نشان دهد.

اولیانوف امروز در صفحه توئیتر خود ضمن اعلام دیدار با سرپرست نمایندگی دائم ایران در سازمان‌های بین المللی در وین نوشت که مذاکرات وین درباره برجام به مدت ۲ ماه و نیم متوقف بوده است.

تلاش آمریکا برای حفظ تحریم‌های ترامپ علیه ایران

به اعتقاد وی، آمریکا در تلاش برای حفظ برخی از تحریم‌های ترامپ علیه ایران است.

این دیپلمات ارشد روسیه در ادامه افزود: واشنگتن اگر واقعا متعهد به منع اشاعه هسته‌ای است باید رویکرد منظم و سازنده تری را از خود نشان دهد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، نماینده روسیه در وین پیش از این نیز از گفت‌وگو با «محمد رضا غائبی» همتای ایرانی خود درباره مسائل مربوط به نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داده بود.

دولت بایدن که مدعی رویکرد دیپلماسی در قبال ایران و نیز تلاش برای بازگشت به برجام بوده، تاکنون گامی در جهت نشان دادن حسن نیت خود برنداشته است.

قریب به اتفاق کشورهای مشارکت کننده در گفت‌ وگوها، خواهان جمع‌بندی سریع‌تر مذاکرات هستند اما دستیابی به توافق نهایی در انتظار تصمیمات سیاسی آمریکا در خصوص چند موضوع باقی‌مانده مهم و کلیدی است.

ایران می گوید: توافق خوب و قابل اتکا در دسترس است اگر آمریکا تصمیم سیاسی خود را گرفته و به تعهداتش پایبند باشد.

توییت اولیانوف
توییت اولیانوف

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....