تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 20:34
کد خبر : 154479

محدودیت‌های جدید ترافیکی آخر هفته‌ها

محدودیت‌های جدید ترافیکی آخر هفته‌ها

رئیس پلیس راه کشور از اعمال محدودیت های جدید ترافیکی در آخر هفته ها خبر داد. به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، سردار حسن مؤمنی با اشاره به لزوم اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی اظهار داشت: در حال حاضر باتوجه به شرایط فعلی که در محورهای شمالی حاکم است برای مدیریت شد آمدی،

رئیس پلیس راه کشور از اعمال محدودیت های جدید ترافیکی در آخر هفته ها خبر داد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، سردار حسن مؤمنی با اشاره به لزوم اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی اظهار داشت: در حال حاضر باتوجه به شرایط فعلی که در محورهای شمالی حاکم است برای مدیریت شد آمدی، چاره ای جز اعمال محدودیت ترافیکی نداریم.

وی افزود: برای پایان هفته های عادی در طول سال تمهیدات جدیدی در نظر گرفتیم که از این به بعد به صورت ثابت اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: در محور چالوس، روزهای جمعه راس ساعت ۱۴۰۰ از ابتدای آزادراه تهران شمال و راس ساعت ۱۵۰۰ از پل زنگوله به سمت چالوس محدودیت تردد برای کلیه خودروها اعمال می شود.

وی ادامه داد: جمعه ها راس ساعت ۱۷۰۰ محور شمال به جنوب از مرزن آباد به سمت تهران تا ساعت ۲۳۰۰ یکطرفه می شود و از این ساعت به بعد مسیر دو طرفه می شود.

سردار مومنی تصریح کرد: جمعه ها در محور قدیم کرج چالوس برای تردد افراد محلی تا پل زنگوله هیچ محدودیتی وجود ندارد ولی از ساعت ۱۵۰۰ از پل زنگوله محدودیت اعمال می شود.

رئیس پلیس راه کشور در خصوص محدودیت ترافیکی جاده هراز گفت: در محور هراز شرایط به گونه ای است که ما مسیر را به صورت کامل یکطرفه نخواهیم کرد اما در صورت افزایش حجم ترددها ما مجبور هستیم که در روزهای پایان هفته محدودیت ها را به صورت مقطعی اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: در محور هراز از ابتدای سه راه لاسم تا پاسگاه پلیس راه لاریجان محدودیت اعمال خواهد شد که حداکثر اعمال محدودیت یک ساعت و نیم خواهد بود لذا از همه هموطنان عزیز خواهشمندیم نهایت همکاری را با همکاران ما در زمان اجرای طرح داشته باشند.

رئیس پلیس راه راهور فراجا خاطر نشان کرد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اگر حجم ترددها به سمت شمال بیش از ظرفیت محور افزایش پیدا کند به تناسب شرایط، محدودیت هایی از سمت شمال اعمال و مسیر تهران به سمت چالوس یک طرفه خواهد شد. در ادامه ایشان اعلام کردند در ایام خاص از قبیل: عید نوروز، تعطیلات عید فطر، تعطیلات چند روزه و … طرح های شد آمدی جداگانه ائی در همان زمان پیش بینی، اطلاع رسانی و اعمال خواهد شد. در پایان اعلام داشتند محدودیت تردد آخر هفته برای خودروهای سنگین و موتور سیکلت برابر روال قبل در محورهای هراز و چالوس اجرا خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....