تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 21:35
کد خبر : 140608

مجوز جذب ۱۱ هزار معلم جدید صادر شد

مجوز جذب ۱۱ هزار معلم جدید صادر شد

  اقتصاددان :  منادی سفیدان گفت: جذب ۱۱ هزار معلم از میان شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خواهد بود که به علت کمبود ظرفیت رد شده بودند.  علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اظهارات خود در برنامه تلویزیونی صف اول مبنی بر کمبود ۱۷ هزار معلم در آموزش و

  اقتصاددان :  منادی سفیدان گفت: جذب ۱۱ هزار معلم از میان شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خواهد بود که به علت کمبود ظرفیت رد شده بودند.

 علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اظهارات خود در برنامه تلویزیونی صف اول مبنی بر کمبود ۱۷ هزار معلم در آموزش و پرورش همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و کارشکنی سازمان اداری و استخدامی در زمینه صدور مجوز برای جذب معلمان گفت: همانطور که مطرح کرده بودم سال تحصیلی جدید با کلاس‌های خالی از معلم آغاز شده و در مصاحبه اخیر عنوان کردم که رئیس سازمان اداری و استخدامی چنانچه قصد حل مشکل آموزش و پرورش را ندارد از سمت خود استعفا دهد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس یازدهم ادامه داد: پس از این مصاحبه تلویزیونی، رئیس سازمان اداری و استخدامی در آموزش و پرورش حاضر شده، مشکلات این وزارتخانه را بررسی کرده و نهایتاً مجوز جذب ۱۱ هزار معلم داده شد.

وی تصریح کرد: جذب این تعداد معلم از میان شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خواهد بود که به علت کمبود ظرفیت رد شده بودند.

3 53 اقتصاددان نوشته

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم اضافه کرد: طی روز‌های اخیر اعتراضات بسیاری از داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش داشتیم که با پیگیری‌های به عمل آمده، مجوز جذب ۱۱ هزار معلم صادر شد تا هم مطالبه پیگیری شده متقاضیان به نتیجه برسد و هم مشکل کمبود معلم در آموزش و پرورش.

منادی سفیدان یادآور شد: با وجود صدور مجوز جدید، آموزش و پرورش همچنان با کمبود ۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید مواجه است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....