تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 16:22
کد خبر : 150138

مانور خودروهای امدادی گروه بهمن در طرح رزمایش ترافیکی زمستان ۱۴۰۲

مانور خودروهای امدادی گروه بهمن در طرح رزمایش ترافیکی زمستان ۱۴۰۲

وزیر کشور، جانشین فرمانده کل انتظامی و رئیس پلیس راهور صبح امروز درحاشیه رزمایش طرح ترافیکی زمستانی، از خودروهای امدادی گروه بهمن نیز بازدید کردند. اقتصاددان: رزمایش طرح زمستانی ۱۴۰۲ با حضور وزیر کشور، جانشین فرمانده کل انتظامی، رئیس پلیس راهور و وزارت راه و شهرسازی، اورژانس، هلال احمر…، در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار

وزیر کشور، جانشین فرمانده کل انتظامی و رئیس پلیس راهور صبح امروز درحاشیه رزمایش طرح ترافیکی زمستانی، از خودروهای امدادی گروه بهمن نیز بازدید کردند.

اقتصاددان: رزمایش طرح زمستانی ۱۴۰۲ با حضور وزیر کشور، جانشین فرمانده کل انتظامی، رئیس پلیس راهور و وزارت راه و شهرسازی، اورژانس، هلال احمر…، در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد و گروه بهمن به عنوان تنها شرکت خودروساز خصوصی در این مانور حضور یافت.

سردار هادیانفر در حاشیه بازدید از خودروهای امدادی گروه بهمن گفت: با توجه به اقبال مردم نسبت به خودروهای شرکت‌های خصوصی این انتظار می‌رود که خدمات ارائه شده اعم از خدمات امدادی و سایر خدمات را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه دهند.

وی افزود: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته از سوی مدیران گروه بهمن، بتوانند در ارائه خدمات امدادی مطلوب پاسخگوی مشتریان باشند.

مهدی حاجی باقری معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن نیز در حاشیه این رزمایش با تاکید بر اینکه موجب افتخار است به عنوان تنها خودروساز خصوصی در این رزمایش حضور یافتیم، بیان داشت: مشارکت فعال و سازنده‌ای با پلیس راهور داریم و ارتقای بخش امداد با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان با استفاده از ظرفیت شبکه نمایندگی گروه بهمن در سراسر کشور را در دستور قرار داده‌ایم.

معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در راستای مطالبه سردار هادیانفر به خبرنگاران گفت: واحدهای امدادی خودروهای بهمن به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی هستند و مشتریان می‌توانند در صورت نیاز به خدمات امدادی از طریق شماره سراسری ۴۸۰۲۷-۰۲۱ داخلی ۱ برای ارتباط با کارشناسان مرکز پیام امداد استفاده کنند.

حاجی باقری افزود: خدمات پس از فروش گروه بهمن در سال‌های اخیر با توسعه ناوگان امداد و نمایندگی‌ها و استفاده از تکنسین‌های کارآزموده و تجهیزات استاندارد توانسته خدمات ویژه و به موقعی را جهت کسب رضایت مشتریان ارائه کند.

وی در ادامه یادآور شد: جلب خشنودی و رضایت مشتریان جزو اهداف و شعارهای کلیدی گروه بهمن است.

4c8a43eb d03b 499f a2ae 0b238e099fba اقتصاددان نوشته

مانور خودروهای امدادی گروه بهمن در طرح رزمایش ترافیکی زمستان 1402

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....