تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 21:47
کد خبر : 137597

قیمت نجومی اجاره های مسکن در اطراف تهران

قیمت نجومی اجاره های مسکن در اطراف تهران

اقتصاددان :   یک مشاور املاک در شهریار می گوید: رهن و اجاره خانه نسبت به سال گذشته دوبرابر افزایش یافته است و نظارتی بر این زمینه وجود ندارد؛ هم‌اکنون متقاضی رهن و اجاره مسکن در این شهر وجود دارد و جابه‌جایی صورت می‌گیرد. شهریار مرکز شهرستان شهریار است و با شهرهای ملارد و اندیشه در

اقتصاددان :   یک مشاور املاک در شهریار می گوید: رهن و اجاره خانه نسبت به سال گذشته دوبرابر افزایش یافته است و نظارتی بر این زمینه وجود ندارد؛ هم‌اکنون متقاضی رهن و اجاره مسکن در این شهر وجود دارد و جابه‌جایی صورت می‌گیرد.

شهریار مرکز شهرستان شهریار است و با شهرهای ملارد و اندیشه در قسمت شمال غربی، با شهرهای باغستان و شهرستان قدس در شرق و شمال شرقی، با شهرهای فردوسیه و صباشهر در جنوب و جنوب شرقی، و با شهر وحیدیه و امیریه در جنوب غربی هم‌مرز است.یک واسطه‌گر ملکی در رابطه با آخرین وضعیت از بازار اجاره خانه در شهریار گفت: رهن و اجاره خانه نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است و نظارتی بر این زمینه وجود ندارد؛ هم‌اکنون متقاضی رهن و اجاره مسکن در این شهر وجود دارد و جابه‌جایی صورت می‌گیرد.

به گفته وی، اجاره هر مترمربع مسکن نوساز در سال گذشته ۳ الی ۴ میلیون تومان بوده اما در سال جاری این رقم به متری ۷ الی ۸ میلیون تومان رسیده است.برای واحدی ۱۲ سال ساخت با ۱۱۵مترمربع مساحت، ۲۰۰ میلیون تومان رهن و ۷ میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.واحدی با ۱۳۰ مترمربع زیربنا و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری، با ۳۰۰ میلیون تومان رهن و ۱۲ میلیون تومان اجاره ماهانه پیشنهاد شده است.

آپارتمانی ۱۳۵ متری و ۵ سال ساخت، ۴۰۰ میلیون تومان رهن و ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و آپارتمانی ۱۳۵ متری و ۲ سال ساخت، ۴۵۰ میلیون تومان به صورت رهن کامل اجاره داده می‌شود.

شهریار

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....