تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 9:48
کد خبر : 148027

قالیباف حذف می شود یا رئیسی؟

قالیباف حذف می شود یا رئیسی؟

کنعانی مقدم گفت: بعید می دانم جریان آقای رئیسی و جریان آقای قالیباف در انتخابات مجلس به لیست واحد برسند؛ حتی پیش بینی می کنم ۳ لیست از جریان اصولگرایی بیرون خواهد آمد. حسین کنعانی مقدم درباره رقابت قالیباف و رئیسی با یکدیگر گفت: بعید می دانم آقای قالیباف و رئیسی بخواهند با هم رقابت

کنعانی مقدم گفت: بعید می دانم جریان آقای رئیسی و جریان آقای قالیباف در انتخابات مجلس به لیست واحد برسند؛ حتی پیش بینی می کنم ۳ لیست از جریان اصولگرایی بیرون خواهد آمد.

حسین کنعانی مقدم درباره رقابت قالیباف و رئیسی با یکدیگر گفت: بعید می دانم آقای قالیباف و رئیسی بخواهند با هم رقابت حذفی کنند. هر دوی آنها به هم نیاز دارند چون دولت به مجلس و مجلس به دولت نیاز دارد. اگر هم بحثی پیش می آید و نیروهای وابسته به هر کدام از آنها دعوایی با هم در رسانه ها یا شبکه های اجتماعی می کنند، بیشتر برای گرم کردن تنور رقابت اسفندماه است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از نامه نیوز  ، وی افزود: البته بعید می دانم جریان آقای رئیسی و جریان آقای قالیباف در انتخابات مجلس به لیست واحد برسند؛ حتی پیش بینی می کنم ۳ لیست از جریان اصولگرایی بیرون خواهد آمد که با سایر لیست ها به نظرم شاهد رقابت ۶ فهرست با یکدیگر در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه قالیباف و رئیسی سر انتخابات مجلس به لیست واحد نمی رسند اما دنبال حذف یکدیگر هم نخواهند رفت، با اشاره به اضلاع انتخاباتی اسفندماه اظهار کرد: شورای وحدت، شورای ائتلاف، جبهه پایداری، اعتدالی ها یا همان حامیان آقای روحانی، مستقلان و اصلاح طلبان اضلاع رقابت پیش رو را تشکیل می دهند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....