تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1402 - 21:54
کد خبر : 141412

فوری؛ آغاز ثبت نام ایران خودرو

فوری؛ آغاز ثبت نام ایران خودرو

شرایط ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه پژو پارس با تحویل ۳ ماهه اعلام شد. اقتصاددان: شرایط شرکت در جدیدترین ثبت نام ایران خودرو مهر ۱۴۰۲ اعلام شد. در این طرح متقاضیان عادی می‌توانند برای ثبت نام پژو پارس با موتور XU7YP اقدام کنند. شرایط ثبت نام ایران خودرو مهر ۱۴۰۲ متقاضیان ثبت

شرایط ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه پژو پارس با تحویل ۳ ماهه اعلام شد.

اقتصاددان: شرایط شرکت در جدیدترین ثبت نام ایران خودرو مهر ۱۴۰۲ اعلام شد. در این طرح متقاضیان عادی می‌توانند برای ثبت نام پژو پارس با موتور XU7YP اقدام کنند.

شرایط ثبت نام ایران خودرو مهر ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام پژو پارس باید نصف مبلغ یعنی ۲۹۴ میلیون را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند و مابقی مبلغ را زمان تحویل یعنی ۳ ماه دیگر بر اساس قیمت روز کارخانه محصولات ایران خودرو پرداخت کنند. رنگ پژو پارس نیز سفید است.

فوری؛ آغاز ثبت نام ایران خودرو

زمان ثبت نام پژو پارس ۱۴۰۲

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو مهر ۱۴۰۲از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۵شروع و تا روزسه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ ادامه خواهد داشت.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

طرح ثبت نام پژو پارس مهر ۱۴۰۲ برای چه کسانی است؟

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس ir.ikco.esale اسامی آنها درج شده است می توانند برای ثبت نام پژو پارس اقدام کنند.

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو مهر ۱۴۰۲

تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده درسامانه یکپارچه اولویت بندی تخصیص خودرو و سایر ضوابط ابلاغی مراجع نظارتی خواهد بود.

هزینه های قانونی پرداختی از سوی مشتری از جمله حق بیمه شخص ثالث، مالیات و سایر موارد مترتب بر این قرارداد، بر اساس نرخ ها و قوانین زمان ثبت نام محاسبه شده است و در صورت تغییر مبالغ تا زمان تحویل خودرو، پرداخت مابه التفاوت کلیه موارد مذکور به عهده مشتری میباشد.

خودروی ثبت نامی از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

در صورت بروز هرگونـه تـاخیر احتمـالی در تحویـل خـودرو در روش فـروش فـوق العـاده (فراخـوان) بـا موعـد تحویـل ۹۰روزه برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معـادل ۳۶ درصـد سـالیانه (۳ درصـد ماهانـه)، خسـارت تـاخیر بـه صـورت روز شـمار محاسـبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

در صورت ارتقاء استانداردهای ملی در محصولات تولیدی در سال ،۱۴۰۲تجهیزاتی به خودرو پایه فعلی اضافه خواهد شد که امکانات ایمنی و رفاهی بیشتری در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و خودروی انتخابی به عنوان خودرو پایه محصول بوده و قیمت خودرو با کلاس جدید محاسبه و پیش ازصدور فاکتور و از خریدار دریافت می گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....