تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 - 14:08
کد خبر : 146300

غافلگیری برند BMCARS در دقیقه نود

غافلگیری برند BMCARS در دقیقه نود

برند BMCARS با ارائه بسته‌های پیشنهادی ویژه برای محصول هونگچیH5 و شکست قیمتی برای محصول بستیون T77 بازار را شگفت زده کرد. اقتصاددان: این شرکت با ارائه بسته‌های گارانتی و تعمیرات دوره‌ای طولانی مدت، یک نگرانی بزرگ مشتریان خودروهای خارجی مبنی بر بلاتکلیفی خدمات پس از فروش این خودرو برطرف کرد‌. به زعم کارشناسان حوزه

برند BMCARS با ارائه بسته‌های پیشنهادی ویژه برای محصول هونگچیH5 و شکست قیمتی برای محصول بستیون T77 بازار را شگفت زده کرد.

اقتصاددان: این شرکت با ارائه بسته‌های گارانتی و تعمیرات دوره‌ای طولانی مدت، یک نگرانی بزرگ مشتریان خودروهای خارجی مبنی بر بلاتکلیفی خدمات پس از فروش این خودرو برطرف کرد‌. به زعم کارشناسان حوزه خودرو این اقدام می‌تواند بازار را به نحو محسوسی به نفع هونگچی تغییر خواهد داد.

از سویی دیگر استراتژی بستیون T77 با استراتژی شکست قیمتی، نظر بازار را به خود جلب کرد. این شرکت اگر تنها شرکت نباشد جز معدود وارد کننده‌هایی است که در اولین نوبت فروش خود کمترین حاشیه سود از خریداران دریافت می‌کند. استراتژی شکست قیمتی در دنیا تو‌سط شرکت‌هایی انجام می‌شود که برنامه بلندمدت و اساسی برای واردات و پشتیبانی از محصول دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....