تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 23:51
کد خبر : 31350

ضوابط کیف الکترونیک پول

ضوابط کیف الکترونیک پول

تایید ضوابط کیف الکترونیک پول در شورای فقهی بانک مرکزی موضوع “کیف الکترونیک پول” در سی و چهارمین جلسه شورای فقهی بانک مرکزی بررسی و در نهایت مورد تایید قرار گرفت. در این جلسه که عصر امروز به ریاست دکتر همتی، رییس کل بانک مرکزی و با حضور سایر اعضای شورای فقهی برگزار شد، موضوع

تایید ضوابط کیف الکترونیک پول در شورای فقهی بانک مرکزی

موضوع “کیف الکترونیک پول” در سی و چهارمین جلسه شورای فقهی بانک مرکزی بررسی و در نهایت مورد تایید قرار گرفت.

در این جلسه که عصر امروز به ریاست دکتر همتی، رییس کل بانک مرکزی و با حضور سایر اعضای شورای فقهی برگزار شد، موضوع “کیف الکترونیک پول” از ابعاد شرعی و فقهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت تایید شد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ، گفتنی است چارچوب‌ و ضوابط کیف الکترونیک پول به عنوان یکی از محصولات و خدمات نوین نظام پولی و بانکی کشور، به استناد تصویب‌نامه مصوب آبان‌ماه سال ۱۳۹۷ هیات وزیران و نیز مصوبه یک هزار و دویست و نود و نهمین جلسه مورخ شهریورماه سال ۱۳۹۹ شورای پول و اعتبار، تدوین شده است.

بر اساس ضوابط مذکور، بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی می‌توانند به منظور تسهیل پرداخت‌های ریزمقدار (خُرد)، کیف الکترونیک پول مبتنی بر حساب صادر و برخی از خدمات پرداخت را در شبکه پرداخت کشور از طریق این ابزار عرضه کنند.

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....