تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 - 19:44
کد خبر : 75291

ضرورت جلوگیری از انحراف در احیای جهاد سازندگی

ضرورت جلوگیری از انحراف در احیای جهاد سازندگی

ظاهراً پس از پیگیری رئیس جمهور مردمی و مشورت‌های انجام شده با ذینفعان حوزه فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی مقرر گردیده احیای جهاد سازندگی در قالب تشکیل شورای عالی جهاد سازندگی متشکل از دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و منتخبی از گروه‌های مردمی و جهادی انجام شود و دبیرخانه این شورا متولی اصلی پیگیری امور مربوط به

ظاهراً پس از پیگیری رئیس جمهور مردمی و مشورت‌های انجام شده با ذینفعان حوزه فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی مقرر گردیده احیای جهاد سازندگی در قالب تشکیل شورای عالی جهاد سازندگی متشکل از دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و منتخبی از گروه‌های مردمی و جهادی انجام شود و دبیرخانه این شورا متولی اصلی پیگیری امور مربوط به جهاد سازندگی گردد.

اقتصاددان: شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی با هدف دولتی کردن جهاد، پیگیر قرار گرفتن دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی در وزارت جهاد کشاورزی و به عنوان یکی از معاونت‌های این وزارتخانه هستند.

پرواضح است که این دبیرخانه زمانی کارایی و اثرگذاری لازم را خواهد داشت که فرابخشی، تسهیل‌گر و تنظیم‌گر باشد. و این مهم با قرار گرفتن این دبیرخانه در وزارت جهاد کشاورزی به انجام نخواهد رسید و خود به خود موضوع احیای جهاد سازندگی را منحرف خواهد نمود.

فاطمه (س)؛ آغازی برای زندگی مترقی

ضرورت جلوگیری از انحراف در احیای جهاد سازندگی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....