تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 - 21:32
کد خبر : 128035

صنایع دفاعی و موشکی در ایران بومی شده است

صنایع دفاعی و موشکی در ایران بومی شده است

رئیس جمهور در مراسم رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح گفت: در کشور ما این دانش، علم و صنایع دفاعی، موشکی و نظامی بومی شده و وارداتی نیست که بتوان با تهدید و دنبال‌کردنِ دشمنان آن را به حاشیه راند. سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در آیین رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح در نیروی هوافضای

رئیس جمهور در مراسم رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح گفت: در کشور ما این دانش، علم و صنایع دفاعی، موشکی و نظامی بومی شده و وارداتی نیست که بتوان با تهدید و دنبال‌کردنِ دشمنان آن را به حاشیه راند.

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در آیین رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح در نیروی هوافضای سپاه طی سخنانی عنوان کرد: در کشور ما این دانش، علم و صنایع دفاعی، موشکی و نظامی بومی شده و وارداتی نیست که بتوان با تهدید و دنبال‌کردنِ دشمنان آن را به حاشیه راند.

وی افزود: این در حالیست که رهبر معظم انقلاب درباره شرایط ما در دوران جنگ تحمیلی فرمودند که در وضعیتی بودیم که تهران، دزفول و شهرهای ایران را با موشک می‌زدند و ما قدرت دفاعی نداشتیم.

رئیسی ادامه داد: مسئولان مربوطه و فرماندهان آن‌ زمان به فکر افتاده و به این اندیشه بلند رسیدند که باید توانمند شویم و راهش این است که خودمان به سمت استقلال در صنایع دفاعی و نظامی حرکت کنیم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: امروز احساس می‌کنیم که قدرت بازدارندگی به‌وجود آمده و این قدرت برای کشورهای منطقه نقطه امنیت و صلح پایدار است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....