تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1402 - 13:35
کد خبر : 154778

صداوسیما : پولدار باشید تا دیده شوید 

صداوسیما : پولدار باشید تا دیده شوید 

اقتصاددان  : کاندیداهای محترم مجلس شورای اسلامی از خبر عدالت رسانه ای بسیار خوشحال بودند زیرا که فکر میکردند اگر برنامه هایشان را در صدا و سیما به سمع و نظر مردم حوزه های انتخابیه خود برسانند دیگر لازم نیست برای رسیدن به کرسی مجلس نگران پول نداشتن باشند ، دوستان عزیز اشتباه فکر می

اقتصاددان  : کاندیداهای محترم مجلس شورای اسلامی از خبر عدالت رسانه ای بسیار خوشحال بودند زیرا که فکر میکردند اگر برنامه هایشان را در صدا و سیما به سمع و نظر مردم حوزه های انتخابیه خود برسانند دیگر لازم نیست برای رسیدن به کرسی مجلس نگران پول نداشتن باشند ، دوستان عزیز اشتباه فکر می کردید،  اتفاقا باید پولدار باشی تا کاندیدای مقبولی برای دیده شدن باشید باید یا ملاک یا کارخانه دار یا سرمایه دار و یا در عرصه قدرت باشید تا کاندیدای خوبی برای دیده شدن باشید .
برنامه دارید؟ ، صراحت کلام در دفاع از مردم دارید؟ ، شجاعت بیان واقعیت‌ها را دارید؟ ، عالم به امور حقوقی و تحصیلکرده مرتبط هستید؟ ولی چون پول ندارید نباید انتظار داشته باشید که دیده بشوید .
صداوسیما خرج دارد پس چگونه یک میلیارد تومان به یک طناز بدهد تا در برنامه شرکت کند پس چگونه تامین پاداش مدیران عزیز را انجام دهد ، واقعاچه انتطار بی جایی دارید .

همه چیزمان بابد به همدیگر بخواند ، برنامه ، ایده ، تخصص و تعهد داشته باشید کافی نیست باید پول داشته باشید تا دیده شوید .

همین که مجانی تایید صلاحیت می‌شوید و پول نمی‌دهید کلاهتان را به آسمان بیندازید و شکر خدا را کنید .

مردمی که گرفتار معیشت روزانه و درگیر اجاره آخر ماه و تامین زندگی همسر و فرزندان خود هستند باید بیایند و به کاندیداهایی که با کت و شلوارهای خاص و موهای سشوار کشیده و مودب که مشاورانی برای آموزش زبان بدن دارند و به صداوسیما پول داده اند تا دیده شوند رای بدهند .

مررررررسی آقای جبلی با آن عدالت رسانه ای !!!

باید دید در هفته تبلیغات این نوع عدالت رسانه ای برای پولداران به ضد خود تبدیل نمی شود؟ این را مردم باید در عمل پاسخ دهند .

سیداحمدنبوی
فعال سیاسی

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....