تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 16:19
کد خبر : 144831

شروع پرداخت وام مسکن ۳۵۰ میلیونی از این هفته

شروع پرداخت وام مسکن ۳۵۰ میلیونی از این هفته

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: رقم تسهیلات مسکن روستایی از ۲۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد به ۳۵۰ میلیون تومان از این هفته ابلاغ و اجرایی خواهد شد. اقتصاددان: معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: سقف تسهیلات مسکن روستایی که به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافته از این هفته ابلاغ و

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: رقم تسهیلات مسکن روستایی از ۲۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد به ۳۵۰ میلیون تومان از این هفته ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

اقتصاددان: معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: سقف تسهیلات مسکن روستایی که به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافته از این هفته ابلاغ و اجرایی می‌شود.

به گفته جودی ۳۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها در دست اجراست که تا کنون ۱۷۵ هزار واحد آن به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است و ۱۵۵ هزار واحد نیز در حال ساخت است.
معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن از برنامه آن بنیاد برای واگذاری یک میلیون قطعه زمین به واجدان شرایط طی امسال و سال آینده خبر داد.

وی در خصوص واگذاری زمین به روستاییان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: سهم سالانه بنیاد مسکن، واگذاری ۵۰۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط است که در برنامه امسال ۲۵۰ هزار واحد آماده تحویل شده است و تا پایان سال برنامه تحویل زمین به متقاضیان انجام می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....