تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 17:47
کد خبر : 154345

سیگنال ریزشی بازارجهانی به سکه

سیگنال ریزشی بازارجهانی به سکه

قیمت طلای جهانی در زمان تدوین این گزارش تا ۲۰۲۵ دلار پایین‌ آمده است. به نظر می رسد سکه بازان امروز به بازار جهانی طلا نگاه ویژه‌ای داشته باشند. ه گزارش اقتصاددان طبق اعلام بانک مرکزی قرار است از امروز چهارشنبه ۲۷ دی ماه عرضه شمش طلا در مرکز مبادله شروع شود و سخنگوی مرکز

قیمت طلای جهانی در زمان تدوین این گزارش تا ۲۰۲۵ دلار پایین‌ آمده است. به نظر می رسد سکه بازان امروز به بازار جهانی طلا نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

ه گزارش اقتصاددان طبق اعلام بانک مرکزی قرار است از امروز چهارشنبه ۲۷ دی ماه عرضه شمش طلا در مرکز مبادله شروع شود و سخنگوی مرکز مبادله خبر داده از هفته آینده سکه‌های جدید ضرب شده توسط بانک مرکزی دراین مرکز عرضه خواهد شد که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد. معامله گران در حال حاضر به دنبال پاسخ این سوال هستند که شمش طلا در مرکز مبادله با چه نرخ دلاری به فروش خواهد رسید؟

بررسی ها در مورد بازار سکه نشان می دهد که قیمت سکه امامی روز دوشنبه با ۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داد و در روز سه شنبه طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر ۵۰ هزار تومان بالا رفت و روی ۳۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان قرار گرفت.

در این میان در ساعات اخیر قیمت طلای جهانی ریزش قابل توجهی ر ا ثبت کرده است. به نظر می رسد سکه بازان امروز به بازار جهانی طلا نگاه ویژه‌ای داشته باشند. قیمت اونس طلا دیروز از ۲۰۵۶ دلار به ۲۰۳۹ دلار عقب نشینی کرد و همچنان به روند نزولی خود ادامه می‌دهد. تا جایی که در زمان تدوین این گزارش قیمت طلای جهانی تا ۲۰۲۵ دلار پایین‌امده بود.

در معاملات پشت خطی هم قیمت سکه در حدود ۳۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رسید. فعالان اقتصادی می گویند در حال حاضر مرز ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد و از طرف دیگر اگر سکه به ریزش طلا واکنش نشان دهد و پایین مرز ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تثبیت دهد احتمال عقب نشینی تدریجی تا ابتدای کانال ۳۱ میلیون تومان وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....