تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1402 - 21:36
کد خبر : 128649

سردار از پاستور رفت/ سمت جدید او چیست؟

سردار از پاستور رفت/ سمت جدید او چیست؟

اقتصاددان  :    رئیس جمهور ضمن قبول استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی دولت، طی حکمی وی را به عنوان رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منصوب کرد. یک عضو نزدیک به محسن رضایی ضمن تایید خبر استعفای رضایی از معاونت اقتصادی دولت گفت: رهبر انقلاب در سخنرانی که در جمع دانشجویان داشتند،

اقتصاددان  :    رئیس جمهور ضمن قبول استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی دولت، طی حکمی وی را به عنوان رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منصوب کرد.
یک عضو نزدیک به محسن رضایی ضمن تایید خبر استعفای رضایی از معاونت اقتصادی دولت گفت: رهبر انقلاب در سخنرانی که در جمع دانشجویان داشتند، نسبت به عدم تحقق اهداف شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا انتقاد کرده بودند.

وی افزود: بر همین اساس تغییراتی در شورای عالی در نظر گرفته شد که یکی از مهمترین این تغییرات تکمیل دبیرخانه دائمی و تمام وقت برای این شورای عالی بود. از برگزاری جلسات تا پیگیری مصوبات است.

این عضو دفتر محسن رضایی ادامه داد: رئیس‌جمهور به عنوان فرمانده شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برای ساماندهی وظایف جدید دبیرخانه، طی حکمی آقای رضایی را به عنوان رئیس دبیرخانه شورای عالی منصوب کردند که این حکم به زودی به شکل رسمی اعلام خواهد شد.

رئیس‌جمهور ۳ شهریور ۱۴۰۰ در حکمی محسن رضایی را به سمت «معاون اقتصادی» خود، «دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» و «دبیر ستاد اقتصادی دولت» منصوب کرد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....