تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1402 - 22:51
کد خبر : 160510

سخنی کوتاه با حسین اقای شریعتمداری

سخنی کوتاه با حسین اقای شریعتمداری

دکتر سجادی پناه  عضو شورای سردبیری با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت :   من رای دادم چون رای ندادن را مساوی با احساس گناه و عذاب وجدان عمیق می دانستم . این را گفتم که لشکر سایبری شما که منتظر گوشه چشمی هستند که هر مطلبی علیه تان نوشته می شود  آن نوشته و صاحب

دکتر سجادی پناه  عضو شورای سردبیری با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت :   من رای دادم چون رای ندادن را مساوی با احساس گناه و عذاب وجدان عمیق می دانستم . این را گفتم که لشکر سایبری شما که منتظر گوشه چشمی هستند که هر مطلبی علیه تان نوشته می شود  آن نوشته و صاحب آن را لجن مال کنند بدانند که ما هم در همان طبقه خودشان قرار داریم .

به دعوای شما با اقای خاتمی که از سال ۸۸ مطرح و همیشه در یک چنین مواقعی سرباز می کند و اقتدار دستگاه قضایی و امنیتی کشور را برای چندمین بار به چالش می کشد ، و مردم از خودشان می پرسند که اگر چنین ادعاهای صحت دارد پس چرا با آنها برخوردی صورت نمی گیرد؟ هم کاری ندارم.

photo 2024 03 10 22 46 28 اقتصاددان نوشته

اما این جمله عجیب شما همه را نگران کرد که اگر رای ندادن آقای خاتمی به معنای اجرای دستور امریکا و اسرائیل بوده است مفهوم دیگر جمله شما اعتراف به این چالش بزرگ است که آن ۳۶ میلیون نفر هم که رای ندادند پیاده نظام امریکا و و گوش بفرمان آنها بوده اند و اگر این فرض بسیار بسیار غلط را بپذیریم آنوقت این سوال فربه پیش می اید که آقای شریعمتداری و امثال ایشان در این مدت طولانی چکار می کردند که دشمن توانسته است به صورت خاموش چنین لشکر عظیمی را در کشور سازماندهی و گوش بفرمان خود کند؟!

اما مردم شریف ایران من بعد از ۲۰۰ مصاحبه ای که با بزرگان هر دو جریان سیاسی کشور داشتم با کمی تسامح و تساهل به این نتیجه رسیدم که اصول گرایی و اصلاح طلبی به مثابه هر دو بالی بودند که باعث پرواز و پیشرفت این انقلاب شدند و اتفاقا هر دو گروه سخت کوشیده اند. اصول گرا ها بیشتر در حوزه *ساخت و ساز نظام* فعال بودند و و اصلاح طلبان در حوزه *سازو کار نظام* . یعنی تولید سخت افزار نظام  با اولی و تولید و ساخت نرم افزار نظام برعهده دومی بوده است و زمانی پیشرفت این انقلاب کند یا متوقف شده است که گروهی تندرو و تمامیت خواه قصد داشتند با کنار زدن دیگری هر دو حوزه را به تملک خود دربیاورند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....