تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 - 17:06
کد خبر : 115365

رکود معاملات بورس در هفته سوم بهمن ۱۴۰۱ +نمودار

رکود معاملات بورس در هفته سوم بهمن ۱۴۰۱ +نمودار

ارزش معاملات خرد سهام در این هفته به سطوح پائین‌تری رسید. میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۴ هزار و ۷۷۸ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین، افت ۲۹ درصدی داشته است. اقتصاددان: بازار سهام در ادامه روند نزولی هفته پیش، در هفته اخیر نیز روند تغییرات ارزش معاملات خرد بورس

ارزش معاملات خرد سهام در این هفته به سطوح پائین‌تری رسید. میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۴ هزار و ۷۷۸ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین، افت ۲۹ درصدی داشته است.

اقتصاددان: بازار سهام در ادامه روند نزولی هفته پیش، در هفته اخیر نیز روند تغییرات ارزش معاملات خرد بورس تهران کاهشی بود. در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۵ هزار و ۴۷۷ میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه به ۴ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان کاهش یافت.

روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به رقم ۴ هزار و ۶۷۷ میلیارد تومان افزایش یافت. در آخرین روز کاری هفته نیز ارزش معاملات خرد به ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسید که نسبت به روز قبل افت ۶ درصدی داشت. این کمترین رقم ارزش معاملات خرد در دو ماه اخیر در زمستان ۱۴۰۱ است.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۴ هزار و ۷۷۸ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۶ هزار و ۷۰۹ میلیاردی هفته پیشین، افت ۲۹ درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

روز یکشنبه نماد میدکو بیشترین ارزش معاملات را داشت و دی صدرنشین جدول حجم معاملات بود. دوشنبه روز وبملت بود، نماد بانک ملت همزمان با بیشترین خروج پول حقیقی بازار، بیشترین ارزش و حجم معاملات را به خود اختصاص داد.

سه‌شنبه هم این روند تکرار شد و بیشترین خروج پول، بیشترین ارزش معاملات و بیشترین حجم معاملات به وبملت تعلق داشت. روز چهارشنبه نیز بیشترین ارزش معاملات به اردستان تعلق داشت و دی بیشترین حجم معاملات بازار را داشت.

 رکود معاملات بورس در هفته سوم بهمن 1401 +نمودار

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....