تاریخ انتشار : یکشنبه 15 خرداد 1401 - 18:48
کد خبر : 89984

روند صعودی دلار در بازار متشکل ارزی

روند صعودی دلار در بازار متشکل ارزی

بررسی قیمت دلار در بازار متشکل ارزی در نیمه اول خرداد ماه نشان می دهد که اسکناس آمریکایی در بیشتر روز ها شیب صعودی را دنبال کرده است. اقتصاددان: بررسی قیمت دلار در بازار متشکل ارزی  در ۱۲ روز خرداد ماه نشان می دهد که  اسکناس آمریکایی در بیشتر روز ها شیب  صعودی را دنبال کرده

بررسی قیمت دلار در بازار متشکل ارزی در نیمه اول خرداد ماه نشان می دهد که اسکناس آمریکایی در بیشتر روز ها شیب صعودی را دنبال کرده است.

اقتصاددان: بررسی قیمت دلار در بازار متشکل ارزی  در ۱۲ روز خرداد ماه نشان می دهد که  اسکناس آمریکایی در بیشتر روز ها شیب  صعودی را دنبال کرده است.

نرخ دلار متشکل در اولین روز ماه جاری بیش از ۱۰۰ تومان افزایش را تجربه کرد و در محدوده ۲۵ هزار و ۵۹۸ تومان مبادله شد.

روند صعودی دلار در دومین روز خرداد ماه بار دیگر ادامه پیدا  کرد و با ۱۰۹ تومان افزایش نسبت به روز قبل خود به قیمت ۲۵ هزار و ۷۰۷ تومان به فروش رسید.

اسکناس آمریکایی در بازار متشکل ارزی روز سوم را با نوسان محدودی به پایان رساند  و نرخ دلار در روز یاد شده با ۱۳ تومان رشد در محدوده ۲۵ هزار و ۷۲۰ تومان  قرار گرفت.

نگاهی به بازار متشکل  در روز  چهارم خرداد حکایت از افت اندک  نرخ دلار دارد. قیمت دلار در روز یاد شده با ۲۵ هزار و ۶۹۳ تومان معامله شد که نسبت به روز قبل خود ۲۷ تومان کاهش را نشان می دهد.

A9A056B3 D823 4395 A7E3 42E1D29387CD اقتصاددان نوشته

اما در روز پنجم قیمت دلار متشکل ۷۱ تومان رشد را ثبت کرد  و در محدوده ۲۵ هزار و ۷۶۴ تومان ایستاد. این قیمت نسبت به اولین روز خرداد بیش از ۱۶۰ تومان افزایش را نشان می دهد.

قیمت دلار متشکل در روز هفتم با ۳۳ تومان رشد به ۲۵ هزار و ۷۹۷ تومان رسید و در روز هشتم  و نهم خرداد بر روی ۲۵ هزار و ۸۱۰ تومان ایستاد . این قیمت در مقایسه با اولین روز ماه جاری رشد بیش از ۲۰۰ تومانی را نشان می دهد.

نرخ دلار متشکل روز دهم ماه جاری ۴۰ تومان بالاتر ازنرخ روز نهم معامله شد و به قیمت ۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان نرخ گذاری شد. در  دو روز پایانی چهارشنبه و پنجشنبه قیمت دلار به سمت کانال ۲۶ هزار تومان حرکت کرد.

نرخ دلار در روز یازدهم به ۲۵ هزار و ۹۱۰ تومان رسید و در روز دوازدهم به قیمت ۲۵ هزار و ۹۴۴ تومان به فروش رسید.

باید منتظر ماند ودید پس از پایان تعطیلات نیمه‌خرداد روند دلار در بازار چگونه خواهد بود.

/‌پ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....