تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 22:30
کد خبر : 157490

رشد ۱۴ درصدی صف‌های فروش و ریزش شاخص بورس+ اینفوگرافیک

رشد ۱۴ درصدی صف‌های فروش و ریزش شاخص بورس+ اینفوگرافیک

امروز مجموع ارزش صف‌های فروش با افزایش ۱۴ درصدی به ۲۱۹ میلیارد تومان رسید. اقتصاددان: در معاملات روز دوشنبه بیست و سوم بهمن ماه ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۸ هزار و ۲۰۳ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۹۱ هزار و ۹۰۰ واحد رسید. شاخص کل

امروز مجموع ارزش صف‌های فروش با افزایش ۱۴ درصدی به ۲۱۹ میلیارد تومان رسید.

اقتصاددان: در معاملات روز دوشنبه بیست و سوم بهمن ماه ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۸ هزار و ۲۰۳ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۹۱ هزار و ۹۰۰ واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با کاهش ۵ هزار و ۱۸ واحدی در رقم ۷۳۴ هزار و ۷۹۶ واحدی ایستاد.

شاخص کل فرابورس با افت ۲۱۴ واحدی به رقم ۲۵ هزار و ۲۲۵ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با ریزش ۹۲۴ واحد به سطح ۱۳۶ هزار و ۶۰۷ واحد رسید.

نمادهای اثرگذار بر شاخص‌های بازار سهام

امروز شبندر، وبملت و شپنا نمادهای قرمز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای کگل، فسبزوار و کویر از نمادهای سبز بودند که اثر مثبت بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای بپاس، شگویا و وسپهر بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند و نمادهای غصینو، ثباغ و آ س پ بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نماد سصفها بیشترین تراکنش را داشت و داتام و فاسمین در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. در فرابورس نیز فنر، کرومیت و فصبا بیشترین تراکنش را داشتند.

ارزش معاملات سهام

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۲۹۶ هزار و ۹۰۲ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۲۹۰ هزار و ۲۵۴ میلیارد تومان بود که ۹۸ درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز شامل می‌شود.

ارزش معاملات خرد نیز با افزایش ۱۸ درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم ۴ هزار و ۱۳۵ میلیارد تومان رسید.

صف‌های خرید و فروش بورس

در معاملات دوشنبه، ۴۸ نماد صف خرید داشتند و ۵۶ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت ۳۴ درصدی نسبت به روز کاری قبل به ۳۰۳ میلیارد تومان کاهش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با افزایش ۱۴ درصدی به ۲۱۹ میلیارد تومان رسید.

رشد 14 درصدی صف‌های فروش و ریزش شاخص بورس+ اینفوگرافیک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....