تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 - 19:17
کد خبر : 116281

رشد ۱۲۰ میلیون تومانی «هایما S7پلاس»

رشد ۱۲۰ میلیون تومانی «هایما S7پلاس»

بازار خودروهای داخلی آخرین هفته بهمن ماه را با رشد عجیبت قیمت‌ها سرگذاشت. رشدی که تا ۱۲۰ میلیون تومان هم رفت، و با این افزایش «هایما S7پلاس» از مرز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون عبور کرد. اقتصاددان: به گفته فعالان بازار خودرو در روزهای ابتدای هفته سپری شده و با توجه به نوسانی بودن نرخ

بازار خودروهای داخلی آخرین هفته بهمن ماه را با رشد عجیبت قیمت‌ها سرگذاشت. رشدی که تا ۱۲۰ میلیون تومان هم رفت، و با این افزایش «هایما S7پلاس» از مرز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون عبور کرد.

اقتصاددان: به گفته فعالان بازار خودرو در روزهای ابتدای هفته سپری شده و با توجه به نوسانی بودن نرخ دلار قیمت خودرو در بازار رشد اندکی داشت، اما در آخرین روزهای هفته شاهد رشد عجیب قیمت دلار در بازار بودیم که این امر موجب شد تا بازار خودرو در هفته سپری شده روند افزایشی به خود گیرد. اما در هفته سپری شده دو خبر موافقت با ورود خودروهای واردتی کارکرده و صدرو پلاک ملی برای خودروهای در حال تردد در مناطق اخباری بود که فعالان بازار خودرو تصور می کردند می‌توانند بازار را آرام کنند، اما در آخرین روز هفته قیمت‌ها نشان داد که بازار همچنان نگاهش به بازار دلار و بازار بازارهای مالی دیگر مانند طلا و سکه است.

در هفته اخیر، خودرو «هایما S7پلاس» در بازار بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد و افزایشی ۱۲۰میلیون تومانی را در بازار تجربه کرد، جایگاه دوم هم به «تارا دنده‌ای» با رشدی ۴۷ میلیون تومانی رسید و «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم در این هفته سومین خودرویی بود که رشدی ۳۴ میلیون تومانی را تجربه کرد.

قیمت کوییک در بازار خودرو

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در سومین هفته بهمن ماه «کوییکR» با افزایش ۱۱ میلیونی در بازار ۳۳۳ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم رشدی ۱۳ میلیونی داشت و ۳۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.

اما در این هفته شاهد رشد ۳۳ میلیونی قیمت «شاهین» در بازار بودیم بطوریکه قیمت این خودرو به ۵۶۵ میلیون تومان رسید. شاهین در رده خودورهایی قرار دارد که طی یکی دو ماه گذشته به دفعات رشد قیمت را تجربه کرده بود و بالا و پایین قیمتی بسیاری داشته است.

رشد 120 میلیون تومانی «هایما S7پلاس»

قیمت تیبا در بازار خودرو

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که این هفته خانواده تیبا رشد قیمت داشتند. با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار ۳۲۴ میلیون قیمت خورد و و رشد ۱۴ میلیونی را تجربه کرد و «تیبا ۲ معمولی» هم با قیمت ۳۲۸ میلیون تومان هم با رشد ۱۶ میلیونی در بازار دست به دست شد. اما «ساینا» هم در بازار ۳۲۹ میلیونی شد و رشدی ۱۳ میلیون تومانی را تجربه کرد.

رشد 120 میلیون تومانی «هایما S7پلاس»

قیمت پژو در بازار

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «پژو ۲۰۷ دنده ای» نیز در هفته سپری شده با رشد ۳۴ میلیونی ۶۸۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

رشد 120 میلیون تومانی «هایما S7پلاس»

قیمت سمند در بازار

خودرو «سمند LX با موتورEF7» در سومین هفته بهمن ماه، با رشد ۱۲ میلیون تومانی در بازار ۴۷۴ میلیون تومان دست به دست شد.

رشد 120 میلیون تومانی «هایما S7پلاس»

سایر پرطرفدارهای بازار

در میان سایر خودروهای پرطرفدار بازار خانواده دنا هم هفته سپری شده «دنا پلاس توربو اتومات» ۷۸۵ میلیون تومان معامله شد و رشدی ۲۰ میلیونی داشت، «دنا معمولی» ۶۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی ۱۰ میلیونی داشت. اما «تارا دنده ای» این هفته رشد۴۷ میلیونی را تجربه کرد و ۶۸۰ میلیون تومان قیمت خورد.

رشد 120 میلیون تومانی «هایما S7پلاس»

قیمت هایما S7 پلاس

ارزیابی بازار خودرو از رشد ۱۲۰ میلیون تومانی «هایما S7پلاس» حکایت دارد؛ قیمت این خودرو در این هفته به یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان رسید.

رشد 120 میلیون تومانی «هایما S7پلاس»

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....