تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 20:12
کد خبر : 154465

رشد ۱۰ درصدی میانگین معاملات سهام+ اینفوگرافیک

رشد ۱۰ درصدی میانگین معاملات سهام+ اینفوگرافیک

میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر به کانال ۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافت. اقتصاددان: بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۱۰ درصد افزایش یافت. در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۶ هزار و

میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر به کانال ۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

اقتصاددان: بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۱۰ درصد افزایش یافت.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۶ هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان افزایش یافت و روز یکشنبه به رقم ۶ هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان رسید.

روز دوشنبه نیز ارزش معاملات خرد به ۵ هزار و ۴۱۵ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات در روز سه‌شنبه به ۴ هزار و ۹۴۵ میلیارد تومان کاهش یافت.

روز چهارشنبه ارزش معاملات خرد ۲۱ درصد افت کرد و به ۳ هزار و ۸۸۷ میلیارد تومان رسید که کمترین رقم در ۲ ماه اخیر است.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۵ هزار و ۳۳۵ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۴ هزار و ۸۴۸ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۱۰ درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد انرژی بیشترین ارزش معاملات و وبملت بیشترین حجم معاملات را داشت. روز یکشنبه فارس در صدر جدول ارزش معاملات بود و شستا بیشترین حجم معامله بازار را داشت.

روز دوشنبه نماد معاملاتی کرمان در صدر بود. پس از کرمان، نمادهای شگستر، کسرام، ثفارس و شپنا بیشترین ارزش معاملات و در جدول حجم معاملات پس کرمان، شگستر، شستا، وبملت و خودرو قرار داشتند.

روز سه‌شنبه نیز نمادهای داتام، وملی، شگستر، ثنوسا و حآسا بیشترین ارزش و نمادهای داتام، شگستر، کرمان، شستا و وخارزم بیشترین حجم معاملات را داشتند.

در آخرین روز معاملاتی هفته، نماد کگل بیشترین ارزش و حجم معاملات بازار را داشت. در جدول ارزش معاملات پس از کگل، نمادهای نخریس، فصبا، شپنا، آباد و پردیس قرار داشتند. در جدول بیشترین حجم معاملات نیز، نمادهای کگل، شستا، فصبا، خودرو و کرمان درصدر بودند.

کگلنخریسداتامفصبا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....