تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آبان 1399 - 23:18
کد خبر : 23911

رشد ارزش سهام عدالت بعد از انتخابات آمریکا

رشد ارزش سهام عدالت بعد از انتخابات آمریکا

امروز با شروع معاملات بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا شاخص کل دو درصد رشد کرد و هم‌زمان با رشد شاخص کل ارزش سهام عدالت بیش از سه درصد افزایش یافت. در پایان معاملات امروز بازار سهام ارزش سهام عدالت با رشد بیش از س درصدی به ۱۱ میلیون و ۷۰۳ هزار تومان رسید. به

امروز با شروع معاملات بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا شاخص کل دو درصد رشد کرد و هم‌زمان با رشد شاخص کل ارزش سهام عدالت بیش از سه درصد افزایش یافت.

در پایان معاملات امروز بازار سهام ارزش سهام عدالت با رشد بیش از س درصدی به ۱۱ میلیون و ۷۰۳ هزار تومان رسید.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز   ، در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای شاخص‌سازی مانند فولاد، فملی، پالایشی‌ها و … روند خوبی داشتند و این نمادهای به دلیل تاثیر زیاد بر ارزش سهام عدالت با رشد خود ارزش این سبد را بالا بردند.

 

ارزش سهام عدالت از دوره قبل از اصلاح بازار سهام حدود ۹ میلیون تومان افت کرده و این افت در حالی است که تورم در جامعه به شدت زیاد شده است. همچنین قیمت دلار برخلاف روند نزولی بورس روندی صعودی داشت و تا ۳۰ هزار تومان رسید.

 

پیش‌بینی می‌شود روند بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا صعودی باشد و در صورت صعودی بودن روند بازار سهام ارزش سهام عدالت نیز بالاتر می‌رود.

با این حساب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش به هفت میلیون و ۲۱ هزار تومان رسید و ارزش ۳۰ درصد آن به سه میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....