تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 20:22
کد خبر : 166097

کف مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟

کف مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟

اقتصاددان : تصویب‌نامه‌ی هیات وزیران با موضوع افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی به طور رسمی ابلاغ شد. با ابلاغ تصویب‌نامه‌ی هیات وزیران، مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت افزایش خواهد یافت. در بخشی از این تصویب‌نامه آمده است: از تاریخ ۱۴۰۳/۱/۱ کلیه مستمری‌های بازنشستگی، از کار افتادگی و مجموع مستمری‌های بازماندگان

اقتصاددان : تصویب‌نامه‌ی هیات وزیران با موضوع افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی به طور رسمی ابلاغ شد. با ابلاغ تصویب‌نامه‌ی هیات وزیران، مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت افزایش خواهد یافت.

در بخشی از این تصویب‌نامه آمده است: از تاریخ ۱۴۰۳/۱/۱ کلیه مستمری‌های بازنشستگی، از کار افتادگی و مجموع مستمری‌های بازماندگان مشمول قانون تأمین اجتماعی برای دریافت کنندگان حداقل مستمری به میزان ۳۵٪ افزایش یابد به نحوی که مجموع دریافتی با احتساب عائله مندی، اولاد، معیشت و مسکن کمتر از ١٠٠،٩۶١،۵۶٠ ریال نباشد.

در بخشی دیگر می‌خوانیم: مستمری مشمولین از کار افتادگی جزئی و سایر افرادی که مستمری آنان به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه برقرار شده به میزان ۳۵٪ افزایش یافته و به نسبت از مزایای جانبی مذکور برخوردار خواهند شد. مستمری دریافت کنندگان بالاتر از حداقل به میزان ۲۲٪ به علاوه ۶،٩٠٠،٧٨٠ ریال افزایش می‌یابد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....