تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 - 12:18
کد خبر : 129542

ردپای عمان در بازار سکه ایران

ردپای عمان در بازار سکه ایران

به عقیده تحلیلگران اقتصادی،سکه در شرایط فعلی مقاومت ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را در پیش رو دارد.با این حال این دسته از فعالان اقتصادی باور دارند در صورتی که نرخ دلار در روز جاری نزولی شود احتمال عقب نشینی قیمت سکه در روز جاری وجود دارد. اقتصاددان: قیمت سکه در معاملات پشت خطی

به عقیده تحلیلگران اقتصادی،سکه در شرایط فعلی مقاومت ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را در پیش رو دارد.با این حال این دسته از فعالان اقتصادی باور دارند در صورتی که نرخ دلار در روز جاری نزولی شود احتمال عقب نشینی قیمت سکه در روز جاری وجود دارد.

اقتصاددان: قیمت سکه در معاملات پشت خطی دیشب نوسان محدودی را ثبت کرد.برخی ازفعالان بازار معتقدند برخی ازسکه بازان این ترس را دارند که اخبار سیاسی مثبتی در روزهای آینده در مورد سفر امیر عبداللهیان به عمان منتشر شود و افت یکباره دلار، فلز گران بهای داخلی را نیز کاهشی کند.

ردپای عمان در بازار سکه ایران

روز گذشته خبر سفر امیرعبدالهیان به عمان به بازار مخابره شد.گمانه‌زنی‌های مختلفی درمورد این سفر در بازار وجود داشت و می‌گفتند سفر امیرعبدالهیان به عمان و قطر برای هماهنگ کردن انتقال دلارهای بلوکه در این کشورها و همچنین مذاکرات برای تبادل زندانی‌ها است.

بازار از زمان سفر سلطان عمان به ایران و گمانه‌ها درمورد توافق موقت، راه نزول را در پیش گرفته است و معامله‌گران می‌گویند به واسطه این خبرها کمتر کسی خریدار است. آن‌ها می‌گویند عمان مسئول نظارت بر درخواست‌ها و هزینه‌کرد دلارهای بلوکه شده در بانک عراق است و قطر مسئول نظارت بر درخواست‌ها و هزینه‌کرد دلارهای بلوکه شده در کره. یک شایعه هم در بازار وجود داشت که همزمان با سفر امیرعبدالهیان، رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران هم عازم عمان می‌شود.

پیش بینی قیمت سکه

به عقیده تحلیلگران اقتصادی،سکه در شرایط فعلی مقاومت ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را در پیش رو دارد.بااین حال این دسته از فعالان اقتصادی باور دارند در صورتی که نرخ دلار در روز جاری نزولی شود احتمال عقب نشینی قیمت سکه در روز جاری وجود دارد.

دسته ای دیگر با توجه به کمرنگ شدن فشار فروش در معاملات پشت خطی دیشب می گفتند احتمالا سرعت نزول سکه امامی در بازار امروز کم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....