تاریخ انتشار : یکشنبه 12 تیر 1401 - 16:01
کد خبر : 94228

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا

همه ما برای خرید یک آب تصفیه کن خانگی اورجینال در ایران نیاز به تحقیق و بررسی انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی و مقایسه برند ها ی موجود در بازار ایران را داریم. برند مینروا یکی از بهترین برندهای اصل تایوان در ایران می باشد که خدمات قبل و پس از فروش را در اختیار

همه ما برای خرید یک آب تصفیه کن خانگی اورجینال در ایران نیاز به تحقیق و بررسی انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی و مقایسه برند ها ی موجود در بازار ایران را داریم.

برند مینروا یکی از بهترین برندهای اصل تایوان در ایران می باشد که خدمات قبل و پس از فروش را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. دستگاه تصفیه آب مینروا دارای مدل های مختلفی می باشد که ما در این مطلب به شما راهنمای خرید و مدل های مختلف که با بودجه شما مطابقت داشته باشد را به شما معرفی خواهیم کرد تا شما عزیزان با خیال راحت بهترین مدل مینروا را خریداری کنید.

برند دستگاه تصفیه آب مینروا یکی از پرفروش ترین و معتبرترین برند های موجود در بازار ایران است که شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری برند مینروا در ایران می باشد که دستگاه های تصفیه آب مینروا را عرضه و به فروش می رساند.

جهت مشاوره و راهنمایی خرید دستگاه تصفیه آب مینروا اصل شما می توانید با کارشناسان شرکت تصفیه آسا بال شماره ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷ تماس حاصل نمایید.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا

برند مینروا از سیستم اسمزمعکوس  آر او برای مدل های خود بهره می گیرد که این سیستم بهترین روش تصفیه آب در دنیا می باشد .برند مینروا دارای نماد اصالت جهت تشخیص مدل اصلی از تقلبی است و این برند دارای ۴ مدل اورجینال است که در بازار عرضه می گردد:

  • آب تصفیه کن ۸ مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS
  • آب تصفیه کن ۷ مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva RO7_ALKALINE
  • آب تصفیه کن ۶ مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva RO6_50G
  • آب تصفیه کن ۸ مرحله ای یو وی دار فرابنفش مینروا مدل Minerva RO8_UV

دستگاه تصفیه آب مینروا دارای استاندارد جهانی بهداشت ، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب ، گواهی سازمان غذا و دارو آمریکا و استاندارد اروپا می باشد.

آب تصفیه کن اسمز معکوس

پرفروش ترین مدل اسمز معکوس برند مینروا Minerva، هشت مرحله ای اکسیژن ساز مدل Minerva RO8_O2PLUS میباشد که به بررسی نقاط قوت این مدل میپردازیم. دستگاه ۸ مرحله ای مینروا دارای پمپ تایوانی و مخزن ذخیره تحت فشار ۱۲ الی ۱۶ لیتری است که در صورت قطع آب و برق، آب آشامیدنی تصفیه شده با سختی نرمال و استاندارد سلامت بدن که عددی زیر ۱۰۰ است در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. قطعات درجه یک و فیلترهای کربن گیاهی از دیگر مزایای دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا به نسبت دیگر برندهای معتبر و متفرقه بازار ایران محسوب میشود.

ضمن این که نمایندگی تصفیه آب مینروا، شرکت تصفیه آسا، انواع مدل های این برند را با قیمت یکپارچه در سراسر ایران عرضه مینمایند که یک مزیت رقابتی محسوب میگردد. شما عزیزان علاوه بر دریافت گارانتی بدون قید و شرط قطعات، تضمین قیمت نیز دریافت نموده و در سراسر کشور عزیزمان برند مینروا تایوانی را با یک قیمت مشخص و واحد خریداری خواهید نمود.

همچنین خرید آب تصفیه کن مینروا به صورت اقساطی نیز برای عزیزان ساکن تهران و کرج امکان پذیر بوده که نیاز به مدارک خاصی نداشته و شرایط ویژه ای برای این منظور در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

عملکرد آب تصفیه کن ۸ مرحله ای مینروا به این صورت است که در فیلترهای سه گانه مراحل اول دوم و سوم، به صورت پیش تصفیه عمل نموده و املاح درشت موجود در آب آشامیدنی نظیر شن و ماسه و گل و لای و رسوبات بزرگتر از ۵ میکرون را از آب شهری حذف مینماید.

در فیلتر مرحله چهارم ممبران اسمز معکوس ۱۳ لایه ریزبافت مارک فیلمتک آمریکا که دارای هولوگرام رنگی نیز هست و یکی از نمادهای اصالت برند مینروا محسوب میگردد، تمام املاح مضر و ریزتر از ۰,۰۰۰۱ میکرون از آب آشامیدنی تصفیه میگردند و سختی TDS آب نیز تا زیر ۱۰۰ کاهش پیدا میکند.

فیلتر پست کربن خطی، خواص آب شیرین کن خانگی به همراه داشته و بو،طعم و رنگ آب را بهبود میدهد. فیلتر مینرال معدنی ساز مینروا، املاح معدنی مفید همچون کلسیم، منیزیم، سدیم، بی کربنات را در آب آشامیدنی حفظ مینماید. این عمل توسط سنگ معدنی Dolomite انجام میشود.

فیلتر یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی با افزایش سطح ph موجود در آب آشامیدنی، از مضرات آب اسیدی که در اثر عبور از لوله های زنگ زده گالوانیزه به وجود می آیند جلوگیری نموده و علاوه بر آن با نگهداری سطح ph آب بین ۷٫۵ الی ۹، به آن خواص قوی آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی خواهد داد.

فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز o2+ در دستگاه های مینروا با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب آشامیدنی خواص مثبت بسیاری برای سلامت بدن انسان به ارمغان خواهد آورد. یکی از این خواص هیدراته نگه داشتن اکسیژن خون در بدن در طول روز است که باعث سرحال و شاداب ماندن و جلوگیری از احساس ضعف و خستگی زودرس است. دیگر مزایای این فیلتر تصفیه آب، این است که با افزایش سطح اکسیژن، باکتری های مضر موجود در آب لوله کشی شهری تصفیه و حذف کامل میگردند تا بهترین سختی آب آشامیدنی با کیفیت تایید شده توسط سازمان های بین المللی در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

جهت اطلاع از مشخصات فنی و قیمت دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز مینروا پیشنهاد میکنیم با کارشناسان تصفیه آسا ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷ تماس حاصل فرمایید.

آب تصفیه کن اسمز معکوس

دستگاه آب تصفیه کن قلیایی

یکی دیگر از دستگاه های تصفیه آب مینروا ، دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی هفت مرحله ای در ایران می باشد. هرچه  پ هاش آب بالای عدد ۷ الی ۱۴ باشد آب آشامیدنی اصطلاحأ یونیزه قلیایی است. آب قلیایی به کم کردن سطح اسیدی بدن کمک می کند و مزایای مصرف آب قلیایی تنها به حفظ سلامت بدن انسان محدود نمی شود و در بسیاری از موارد در درمان بیماری ها هم نقش بسزایی دارد. مطالعات ثابت کرده که آب قلیایی روی بدن انسان تاثیر مثبت دارد.از انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی قلیایی برند مینروا می توان به دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی ۷ مرحله ای مینروا آلکالاین اشاره کرد. بدون شک اگر قصد خرید یک دستگاه تصفیه آب قلیایی را دارید ، تصفیه آب ۷ مرحله ای مینروا بهترین گزینه برای شما می باشد. فیلتر آلکالاین تصفیه آب با افزایش سطح پ هاش آب آشامیدنی و خفظ سطح پ هاش بین ۷٫۵ تا ۹ باعث تولید و تهیه آب قلیایی می شود. از همه مهمتر اینکه یکی از خواص آب قلیایی برای سلامت بدن میتوان به خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی آن اشاره کرد.

دستگاه تصفیه آب فرابنفش

آب چاه خانگی همانند ویلاها، شهرکهای شمال و بسیاری از شهرک های موجود در تهران که از تانکر آب برای تأمین آب آشامیدنی استفاده میکنند به مرور دارای انگل و میکروب خواهد شد و وجود انگل ها در آب آشامیدنی میتواند باعث بروز مشکلات گوارشی، دل درد و رفلاکس معده و… گردد.

برای تصفیه ی آب چاه خانگی میبایست حتما از لامپ یو وی اشعه ماورابنفش استفاده نمود که برای این مورد نیز برند مینروا تایوانی Minerva یک مدل اختصاصی آب چاه خانگی عرضه نموده که Ro8_UV نام دارد. این مدل تا مرحله هفتم همان عملکرد مدل های ۷ مرحله ای یونیزه قلیایی و ۸ مرحله ای اکسیژن ساز را دارد و تفاوت آن در فیلتر مرحله هشتم است.

دستگاه آب تصفیه کن قلیایی

در مرحله هشتم فیلتر تصفیه آب لامپ یو وی با سیستم ULTRA-VIOLET آب چاه خانگی را انگل زدایی مینماید. آب در یک محفظه استیل دور تا دور لامپ یو وی میچرخد و با تابش اشعه فرابنفش عملکرد میکروب زدایی انجام میشود و آب چاه به آب شرب خانگی تبدیل خواهد شد. لازم به ذکر است که از مزایای مدل یو وی دار، دارا بودن ترانس برق جداگانه برای فیلتر UV است که میتوانید در صورت نیاز آن را خاموش و روشن نمایید و در همه حال از دستگاه تصفیه آب تایوانی خود بهره بگیرید.

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت دستگاه های تصفیه آب مینروا از ۲ میلیون و ۶۹۰ تا ۳ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان متغیر است  ضمن اینکه شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری برند مینروا در ایران می باشد که در جشنواره های فروش ویژه ، قیمت انواع مدل های برند مینروا را می توانید تا ۳۰ الی ۴۰ درصد تخفیف خریداری کنید.

برند مینروا به عنوان بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران با خدمات ارزنده و قیمت مقرون به صرفه در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

تصفیه آسا، نمایندگی معتبر تصفیه آب مینروا

مرکز خرید آب تصفیه کن خانگی تصفیه آسا نمایندگی انحصاری برند مینروا در ایران می باشد که خدمات پس از فروش در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. دستگاه های تصفیه آب مینروا که توسط شرکت تصفیه آسا عرضه می شود ۱۲۳ تا ۱۸ ماه اتبار داشته و گارانتی یکساله یکی دیگر از مزایای خرید از این شرکت می باشد. همچنین تعویض فیلتر و سرویس دستگاه تصفیه اب خانگی شما توسط کارشناسان تصفیه آسا در دوره های مشخص اطلاع رسانی خواهد شد.نصب و ارسال رایگان در تهران و کرج بوده ضمن اینکه شما عزیزان می توانید با کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا در جهت مشاوره و خرید به صورت ۲۴ ساعته با شماره ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷ تماس حاصل نمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....