تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 21:02
کد خبر : 142750

راه‌اندازی شبکه تلویزیونی انتخابات برای پوشش ۲۰۰ حوزه انتخاباتی

راه‌اندازی شبکه تلویزیونی انتخابات برای پوشش ۲۰۰ حوزه انتخاباتی

اقتصاددان :   پیمان جبلی در نشست افق تحول رسانه ملی از راه‌اندازی شبکه تلویزیونی انتخابات برای پخش تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس خبر داد. پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما امروز سه‌شنبه در چهارمین نشست افق تحول رسانه ملی اعلام کرد که به منظور پخش برابر تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های نمایندگی مجلس دوازدهم برای نخستین بار ۲۰۰ فرستنده

اقتصاددان :   پیمان جبلی در نشست افق تحول رسانه ملی از راه‌اندازی شبکه تلویزیونی انتخابات برای پخش تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس خبر داد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما امروز سه‌شنبه در چهارمین نشست افق تحول رسانه ملی اعلام کرد که به منظور پخش برابر تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های نمایندگی مجلس دوازدهم برای نخستین بار ۲۰۰ فرستنده تلویزیونی فعالیت خواهند کرد.

او درمورد تلاش برخی از افراد برای تخریب رسانه ملی و شایعات برکناری اش از این سِمت نیز بیان کرد: همه شما دیدید و شاهد بودید و هستید شاید روزی نباشد از عزیزانی که احساس تکلیف می‌کنند؛ چه اصول گرا چه اصلاح طلب، چه چپ و چه راست، چه دشمن خارجی و چه عناصر معاند داخلی و برخی هم به نیت قربه الی الله برای تخریب مسیر حرکت رسانه ملی تلاش می‌کنند؛ از شایعات برکناری تا شکست فرآیند تحول.

جبلی گفت: سال گذشته، یکی از دوستان در جلسه‌ای گفت که فلانی! تو خیلی رئیس خوبی هستی و می‌خواستم از تو تشکر کنم، اما چون می‌دانم بعد از عید دیگر نیستی می‌خواهم الان تشکر کنم. یعنی مطمئناً بعد از عید نیستی.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: هر روز، شایعات با اعتماد به نفس زیادی منتشر می‌شوند. این در حالی است که چوپان دروغگو هم، یک بار دروغ گفت و رسوا شد و این چوپان دروغگو‌های دوره ما ناامید هم، نمی‌شوند و عزم و اراده خیلی قوی دارند و اگر تا الان قرار بود حرف آن‌ها درست باشد بار‌ها باید بنده از سازمان صدا و سیما رفته باشم و بار‌ها مدیران و معاونان ما باید عزل شده باشند و هرچه قدر هم بیشتر جلو می‌رویم هم عزم ما برای تحول بیشتر شده و هم عزم بعضی از دوستان عزیزان برای تخریب بیشتر می‌شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....