تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402 - 14:56
کد خبر : 158193

دشمن از تصمیماتی که مجلس خبرگان می‌گیرد می‌ترسد

دشمن از تصمیماتی که مجلس خبرگان می‌گیرد می‌ترسد

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: دشمن از مجلس خبرگان رهبری و تصمیماتی که اتخاذ می‌کند واهمه دارد. به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، سیدمحمد علی آل هاشم روز یکشنبه با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی درباره دلیل چرا تا این اندازه

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: دشمن از مجلس خبرگان رهبری و تصمیماتی که اتخاذ می‌کند واهمه دارد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، سیدمحمد علی آل هاشم روز یکشنبه با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی درباره دلیل چرا تا این اندازه هجمه‌ها علیه مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرده و چرا اینقدر از ترکیب مجلس خبرگان و خود این مجلس می‌ترسند؟ گفت: دشمن از خود مجلس خبرگان واهمه دارند. آنها از تصمیماتی که مجلس خبرگان در صورت نیاز می‌گیرد می‌ترسند.

وی افزود: دشمنان ما در زمان حضرت امام راحل (ره) خیلی تلاش کردند که برای نظام مشکل بوجود آورند از اولین ماه پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های مختلفی چون ترور، انفجار، تخریب بر علیه نظام اسلامی ایران راه انداختند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی بیان کرد: پس از ۱۹ ماه در ۳۱ شهریور ۵۹ جنگی را به راه انداختند تا از طریق نظامی، این نظام را از بین ببرند. هدف اصلی آنها هم نخست براندازی نظام اسلامی، دوم تجزیه کشور در استان خوزستان و سوم تسلط بر نفت منطقه بود.

آل‌هاشم عنوان کرد: اما هشت سال جنگیدند. در اواخر جنگ به این نتیجه رسیدند که به مقصودشان نمی رسند تا اینکه مجلس خبرگان پس از رحلت بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی یک تصمیم هوشمندانه گرفت و کمتر از ۲۴ ساعت مقام معظم رهبری را به عنوان رهبر نظام جمهوری اسلامی ایران انتخاب کردند. با این انتخاب شایسته و هوشمندانه تمام امیدهای دشمنان تبدیل به یأس شد. که این موضوع اهمیت مجلس خبرگان را نشان می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....