تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 21:17
کد خبر : 156994

قیمت خودروهای داخلی در بازار

در روز آرام بازار خودرو؛ «پژو۲۰۷ دنده‌ای» گران شد+ جدول قیمت

در روز آرام بازار خودرو؛ «پژو۲۰۷ دنده‌ای» گران شد+ جدول قیمت

خودرو‌های داخلی امروز ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ در بازار با نوسان اندک قیمت‌گذاری شدند و با این شرایط کمترین تغییر در بازار خودور را شاهد بودیم. اقتصاددان: فعالان بازار خودرو معتقدند تعطیلات آخر هفته یکی از دلایلی است که موجب شده تا شاهد آرامش در بازار خودرو باشیم. از سوی دیگر فعالان بازار خودرو به این

خودرو‌های داخلی امروز ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ در بازار با نوسان اندک قیمت‌گذاری شدند و با این شرایط کمترین تغییر در بازار خودور را شاهد بودیم.

اقتصاددان: فعالان بازار خودرو معتقدند تعطیلات آخر هفته یکی از دلایلی است که موجب شده تا شاهد آرامش در بازار خودرو باشیم. از سوی دیگر فعالان بازار خودرو به این نکته اشاره می‌کنند که خرید و فروش در بازار این روزها به کمترین میزان خود رسیده‌ و این امر موجب شده تا بازار روند آرام به خود گیرد.

از سوی دیگر امروز نرخ دلار تغییری نداشت، فعالان بازار خودرو معتقدند هرچند بازار خودرو چندان به نوسانات دلار توجهی ندارد، اما امروز این دو بازار در یک کفه قرار گرفتند و تغییر چندانی نداشتند.

براساس ارزیابی بازر در میان محصولات ایران خودرو امروز بیشترین کاهش به «دنا پلاس ۶ دنده توربو» رسید و این خودرو افت ۷ میلیونی را تجربه کرد و «پژو۲۰۷ دنده‌ای» هم رشد ۱۰ میلیونی داشت.

قیمت محصولات ایران خودرو امروز

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2 »، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز و نسبت به دو روز گذشته «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» ۵۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. «هایما S8» هم بدون تغییر در بازار یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV2» امروز با رشد ۳ میلیونی ۹۰۰ میلیون قیمت‌گذاری شد و به کانال ۹۰۰ میلیونی‌ها بازگشت.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس ۶ دنده توربو» ۸۴۳ میلیون تومان قیمت خورد و افت ۷میلیون تومانی داشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار بدون تغییر ۹۰۰ میلیون تومان قیمت خورد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۷۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد ۱۰ میلیونی داشت.

خودرو‌های داخلی امروز 18 بهمن 1402 در بازار با نوسان اندک قیمت‌گذاری شدند و با این شرایط کمترین تغییر در بازار خودور را شاهد بودیم.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار ۶۷۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نسبت به دو روز گذشته تغییر قیمت نداشت. خانواده کوییک هم امروز در بازار شکل نوسانی داشت و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» بدون تغییر در بازار ۳۹۰ میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک دنده‌ایS» هم با افزایش ۶ میلیونی ۳۹۵میلیون تومانی شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوق‌دار» امروز ۳۸۸ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. «تیبا هاچ بک EX» هم بدون تغییر ۳۷۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز ۳۹۸ میلیون تومان قیمت‌ خورد و کاهش قیمت نداشت.

خودرو‌های داخلی امروز 18 بهمن 1402 در بازار با نوسان اندک قیمت‌گذاری شدند و با این شرایط کمترین تغییر در بازار خودور را شاهد بودیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....