تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1400 - 16:29
کد خبر : 80758

دانش و پیشرفت در موسیقی بی انتهاست

دانش و پیشرفت در موسیقی بی انتهاست

بیوگرافی: اقتصاددان: بنده در ۲۸ تیرماه، سال ۱۳۶۳ در خانواده ای عالقمند به موسیقی بدنیا آمدم. فعالیت حرفه ای من از سال ۱۳۸۳ تا به امروز ادامه داشته که بیش از ۲۰۰ قطعه بوده که عمدتاً تنظیم آنها توسط خودم انجام شده است، البته در طی این سالیان، بسته به سلیقه خواننده تعدادی از قطعات

بیوگرافی:

اقتصاددان: بنده در ۲۸ تیرماه، سال ۱۳۶۳ در خانواده ای عالقمند به موسیقی بدنیا آمدم. فعالیت حرفه ای من از سال ۱۳۸۳ تا به امروز ادامه داشته که بیش از ۲۰۰ قطعه بوده که عمدتاً تنظیم آنها توسط خودم انجام شده است، البته در طی این سالیان، بسته به سلیقه خواننده تعدادی از قطعات نیز توسط دیگر تنظیم کنندگان انجام گردیده.

از تنظیم کنندگانی که با آنها همکاری داشتهام می توان به آرمین نصرتی، مرحوم نیما وارسته، امید حاجیلی و میالد ترابی اشاره کرد.

فعالیت های کاری من هیچگاه محدود به تنظیمکنندگی نبوده است و برای بسیاری از خوانندگان آهنگسازی، ترانهسرایی و صدابرداری انجام دادهام. به دلیل تعدد باالی خوانندگان، تنها میتوانم به رضا صادقی عزیز، خشایار اعتمادی، یاسر بختیاری، حمید عسگری، بنیامین، جناب رشید وطن دوست که چندین سال خواننده ی ارکستر سمفونیک ایران بودهاند و بنده افتخار ناظر ضبط و صدابرداری کل آلبوم ایشان را داشتم، اشاره بنمایم.

در ادامه میتوانم به همکاری با گروه آریان، علی پهلوان عزیز، پیام صالحی، سهراب پاکزاد و امیر طبری که در سالهای ۸۸-۸۹ آلبوم »زیر بارون« و دیگر آلبوم این دوستان که جزء بهترین آلبومهای بازار بوده، اشاره کنم.

آهنگسازی تیتراژ اولیهی ماه عسل با اجرای خوب خواننده طاها حسنی که یک موسیقی مناجاتی به زبان عربی بود نیز توسط بنده انجام شد و بسیار مورد استقبال شنوندگان قرارگرفت.

براساس عالقهام به نمایش و کودکان، در این حوزه نیز فعالیت کمی داشتهام که در انتها نامزد و برگزیده آهنگسازی موسیقی، در ششمین دورهبرگزیدگان کانون کودک ونوجوان خانه تئاتر شدهو در حال حاضر به دلیل عالقه فراوانی که به حوزهموسیقی متن دارم، درحال فعالیت در این عرصه نیز هستم و درحال حاضر بر روی موسیقی متن دوفیلم کوتاه کار میکنم و در کنار تمرکز بر روی آهنگسازی و خوانندگی، در این حوزه ها نیز اندک فعالیت دارم

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید : مصاحبه علی حسین زاده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....